    From: Przemysław Ryk <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: 100 Mbit karty LAN w nowych laptopach
    Date: Thu, 20 Mar 2014 15:08:47 +0100
    Sender: p...@g...com

    Dnia Sun, 9 Mar 2014 19:23:06 +0100, maX napisał(a):

    > Użytkownik "Przemysław Ryk" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    o...

    > Kto koniecznie chce mieć lapa z 1 Gbit to takiego znajdzie bez problemów.

    Oczywiście, że znajdzie. Niemniej jednak trochę można się wkurzyć, że
    patrzysz po laptopach z wyższej półki, a tam pierdut - 100 Mbit karta.

    > Np. w tabletach wogóle nie ma RJ45.

    I co wobec tego?

    > Polemizowałem tylko z tezą że w warunkach domowych nie da się wycisnąć
    > maksymalnej przepustowości po wifi N.

    I jaki będziesz miał wtedy rzeczywisty transfer? I jak się to ma do
    osiągalnych na 1 Gbit?

    > Bo RAID, zwlaszcza wyższy niż 0 lub 1, mało kto używa w warunkach domowych.

    Nie o to chodzi. Chodzi o to, że raczej wraz ze wzrostem kwoty przeznaczonej
    na płytę jednak jej możliwości często rosną. A tu wydajesz więcej na
    laptopa, a dostajesz sieciówkę o niższej przepustowości...

    > Odnośnie integry audio to niekoniecznie. Nieraz w testach płyt głównych
    > można przeczytać tekst typu "Ta płyta mimo że jedna z tańszych w teście to
    > oferuje jakość dźwięku wyższą niż większość droższych od niej modeli".

    Tendencja się od jakiegoś czasu zmienia i na płytach (nie tylko
    najdroższych) można w końcu dostać przyzwoitą dźwiękówkę.

    [ Szczęśliwy mężczyzna, to taki, który więcej zarabia, niż jego żona jest ]
    [ w stanie wydać. Szczęśliwa kobieta, to taka, która takiego znajdzie. ]
    [ (Mario Adorf) ]