    From: futszaK <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: [ 100 Mbps - luksus wielki ]
    Date: Mon, 29 Dec 2008 17:55:46 +0100

    Łukasz Bromirski wrote:

    > Przed chwilą jeden z kolegów mówił o abonamencie w swojej sieci,
    > w której opcja downstream N megabitów jest zestawiona z upstreamem
    > 64kbit/s.

    a ile mam tego uploadu dać, skoro sam mam go w sumie 1 mega (z czego
    połowa idzie na ACK do www i zapytania do DNSa) ?

    owszem, moge dokupić w cenie (ostatnio mi zaproponowano) 350zł za
    megabit, ale nie po to prowadzę sieć, żeby sponsorować tego, kto mi
    dostarcza łącze w świat

    > Ja rozumiem że to naturalne, bo nastawione na 'ssaczy od TP', ale
    > skoro tak się ustawia oczekiwania klientom swoim własnym, to czego
    > spodziewać się od rynku masowego?

    jakbym miał łacze w cenie 100zł za megabit (nawet bez krajowej tepsY) to
    bym wziął 10 i nie byłoby tego problemu, a za pół roku stac by mnie było
    na podwojednie prędkości łacza bo by się wiara masowo podłaczała do
    mojej sieci

    --
    http://net.czarne.net/ <- łącze w świat pilnie potrzebne !!!
    Dach elektrowni w Czernobylu mial byc zbudowany z materialow