  • Data: 2013-01-05 19:45:38
    Temat: Re: 1000h pracy i ok. 250 włączeń - dużo dla SSD?
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 05 Jan 2013 18:16:51 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Najpierw argumentem była szybkość uruchamiania programów. Teraz
    > ograniczasz się już tylko do argumentu o prędkości kompilacji.

    Mowa byla o "dziadostwie" SSD i o na ten temat sie wypowiedzialem. SSD
    "czuje sie" caly czas, o tym tez pisalem.

    > To odpowiedz sobie jaki procent posiadaczy komputerów zajmuje
    > się kompilacją tak skomplikowanych projektów że widać różnicę
    > między SSD a tradycyjnym dyskiem.

    A co mnie procent? Ja to odczuwam i kilka znanych mi osob posiadajacych SSD
    takze.

    > Kwestia świadomego wyboru. Można wydać 400zł na zwykły dysk o
    > pojemności 2TB lub dwa razy po 400zł na zwykły dysk i dysk SSD
    > na system i najważniejsze programy.

    No i? Co to ma do rzeczy?

    > A mój pierwszy nowy HDD miał pojemność 40MB i był standardu
    > SCSI tylko w temacie dyskusji niczego to nie dowodzi.

    Mowa byla o kwotach, ze niby "drogo", podalem przyklad wiekszych kwot i ze
    tez mozna to uzasadnic inaczej niz lansem.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K