    From: "Maciej Muran" <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: 11-te nie znajduj
    Date: Tue, 23 Nov 2010 22:56:56 +0100

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał

    > Pobicie ambasadarowicza ?

    Nie, nawet nie wiem o co chodzi.
    Moja sprawa, kiedy to dałem się oszukać jakiemuś tam chłopaczkowi.
    Podrobił kilka dokumentów, posługiwał się internetem, komórką, itp. O
    jeden raz za dużo użył neostrady.
    Namierzanie trwało łącznie 9-10 miesięcy. Po drodze oczywiście decyzja
    prokuratora o umorzeniu, podjęta w 2 dni po tym, jak wysłano kilka
    pism do operatorów ze zleceniem sprawdzenia jeszcze kilku rzeczy!
    Każda czynność operatora jest odpłatna. Te najprostsze to koszt od
    kilkunastu do kilkudziesięciu złotych. Jak myślisz, ile może kosztować
    czesanie baz aby stwierdzić powiązanie IMEI _zgubionego_ aparatu z
    aktualnie używaną w nim kartą sim? A co gdy okaże się, że nowy
    właściciel _znalezionego_ telefonu to niezarejestrowana karta prepaid?
    Kolejne zamówienie biliingu połączeń po to aby sprawdzić z kim ta
    osoba rozmawia?

    Warszawska policja nie ma na poważniejsze sprawy czasu, kasy ani ludzi
    a raptem w Krośnie pierwszy z brzegu policjant załatwia temat w 2
    miesiące i zamierza wsadzić do pierdla kobitę, która nie odniosła
    telefonu do biura rzeczy znalezionych, pomimo, że takiego w Krośnie na
    99,99% nie ma?!

    Czemu taki artykuł ma służyć? Zastraszaniu, znieczulaniu, czy
    zagładzie środowiska w następstwie rozdeptywania znalezionych
    telefonów?

    Dla mnie sprawa jest oczywista. Obecny rząd zapowiadał ofensywę
    legislacyjną w Sejmie ale oczywiście nic z tym nie robi. No to pisuje
    się takie tematy zastępcze. A to rozłam w PiS, a to 3 lata odsiadki za
    podniesienie telefonu z chodnika. Taki sezon ogórkowy...

    M.