  • 31. Data: 2013-03-25 09:40:46
    Temat: Re: 14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
    Od: Grzegorz Rogala <a...@S...pl>

    W dniu 2013-03-24 22:14, Magic pisze:

    > Czy nadal poruszasz się Jawą ? :)

    Magicu, "Ten" Tosiek za czasow precli nie poruszal sie Jawa..
    Tosiek, ktore Wiadro zajezdzasz? ;))

    --
    Pozdr!
    Rogal

  • 32. Data: 2013-03-25 11:12:32
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2013-03-25 09:40, Grzegorz Rogala pisze:

    > Magicu, "Ten" Tosiek za czasow precli nie poruszal sie Jawa..
    > Tosiek, ktore Wiadro zajezdzasz? ;))

    Pewnie mnie się z Tuśkiem pomerdało, ale Tośka sobie przypomnę!

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    Grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle

  • 33. Data: 2013-03-25 15:14:09
    Od: Odys <o...@t...pl>

    W dniu środa, 20 lutego 2013 18:04:16 UTC+1 użytkownik Zapek napisał:
    > Serwus.
    >
    > Jakoś tak mnie wzięło na wspomnień czar;):
    >
    > http://tinyurl.com/aatlhoc
    >

    > Na dodatek to urodziny Młodej zdaje się...
    >

    > Parę osób jeszcze pewnie zerka tutaj...

    A może któryś z Was wybrał by się na Piernikowisko i powspominał to wszytsko przy
    ognisku co ?.

  • 34. Data: 2013-03-25 17:41:07
    Od: Sir |Piernik <d...@p...onet.pl>

    Magic pisze:
    ...>8
    > Pewnie mnie się z Tuśkiem pomerdało, ale Tośka sobie przypomnę!

    Pomylic tych dwoch??
    A myslalem ze ten Niemiec dopadnie mnie pierwszego :)

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    Betvelwe

    PS
    Jak mnie poniesie gdzies "w swiat" to w Bieszczadach powspominamy.
    Pod warunkem, rowniez, ze pogoda nie bedzie taka jak w zeszlym roku,
    gdzie po raz pierwszy wymieklem w trasie!!

  • 35. Data: 2013-03-25 18:14:41
    Od: tango <t...@w...rzeszuf.com>

    Odys napisał:

    > A może któryś z Was wybrał by się na Piernikowisko i powspominał to wszytsko przy
    ognisku co ?.

    Ostatnio jakos nie wychodzilo to czasowo ale moze...
    Tyle, ze motura ni mom to czym bede latal po tej Tyrawie czy
    moze to bylo Kaluga Zaluz jakos tak, autem ?
    Wstyd troche ;)
    ps. ZeTka to jeszcze mieszka w Reszowie - nie wiesz ?

    --
    tango

  • 36. Data: 2013-03-25 18:55:06
    Od: Odys <o...@t...pl>

    > ps. ZeTka to jeszcze mieszka w Reszowie - nie wiesz ?

    nie mam pojęcia bo nie mam z nim kontaktu.

    A na Pierniki to przyjeżdża coraz mniej motorków tylko samochodami się rozbijają ale
    takie pewnie czasy bo to nie przewieje i łatwiej na siusiu zatrzymać się co 2 km...
    :)

  • 37. Data: 2013-03-26 11:57:05
    Od: Grzegorz Rogala <a...@s...o2.pl>

    W dniu 25-03-2013 17:41, Sir |Piernik pisze:
    > Magic pisze:
    > ...>8
    >
    > Pomylic tych dwoch??
    > A myslalem ze ten Niemiec dopadnie mnie pierwszego :)

    Magic pomylil z prostego powodu, kiedy Tosiek "bywal" jak nie byl gdzies
    daleko Wiadrem ;) to nie bylo Magica jeszcze :)

    > Jak mnie poniesie gdzies "w swiat" to w Bieszczadach powspominamy.
    Tez mnie korci zeby sie przejechac wreszcie na Pierniki ;)

    > Pod warunkem, rowniez, ze pogoda nie bedzie taka jak w zeszlym roku,
    > gdzie po raz pierwszy wymieklem w trasie!!
    Powiadasz zla pogoda?..
    w sobote byl lod i -11.. i sie dalo ;P

    --
    pozdr
    Rogal

  • 38. Data: 2013-03-26 14:23:15
    Od: Grzegorz Rogala <a...@s...o2.pl>

    W dniu 13-03-2013 15:29, MichalS pisze:

    > Ty to masz Zbigi!? Parę lat temu szukałem jej po wszystkich znajomych
    > a to Ty ją zaimałeś. Mam parę rzeczy do przerzucenia z VHS to i to
    > mogę zrobić. I znowu zobaczyć słynny standup Zbigiego o podróży wueską
    > przez dwie granice :)

    I o jezdzie przez gory dwusuwem ;)
    MichalS koniecznie wydeb od Zbiga te kasete i ją "zcyfruj" bo jeszcze u
    tego naszego hodowcy Kóz zniknie.. :)

    --
    pozdr
    Rogal

  • 39. Data: 2013-03-26 17:44:27
    Od: Sir |Piernik <d...@p...onet.pl>

    Grzegorz Rogala pisze:
    ...*<
    > MichalS koniecznie wydeb od Zbiga te kasete i ją "zcyfruj" bo jeszcze u
    > tego naszego hodowcy Kóz zniknie.. :)

    Masz wyraznie przeterminowane informacje :)

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    Betvelwe

  • 40. Data: 2013-03-26 18:35:59
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 26 marca 2013 17:44:27 UTC+1 użytkownik Sir |Piernik napisał:

    > Masz wyraznie przeterminowane informacje :)

    a co, zdechły one, te kozy?

    b.