eGospodarka.plGrupypl.comp.pecet1600x1200 po DVI-D single link, czyli co sie stalo temu misiu? › Re: 1600x1200 po DVI-D single link, czyli co sie stalo temu misiu?
  • Data: 2010-01-19 06:34:17
    Temat: Re: 1600x1200 po DVI-D single link, czyli co sie stalo temu misiu?
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Vituniu" <v...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:hj1829$qei$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Slyszal ktos, zeby stare Catalysty mialy problem z prawidlowym
    > wywolaniem 1600x1200 na R9550?

    Miałem podobnie, ale na karcie R9250 przy odtwarzaniu na Plaźmie Panasonica,
    przy 720p wszytsko działało ok, przy 1080p na początku ok, a po jakimś
    czasie czerowne poziome kkreseczki latały po ekranie. :-)
    Podłączyłem do laptopa z z grafiką ATI 4750 i w 1080p wszytsko ładnie śmiga
    po HDMI.
    W ogóle w w ATI R9250 miałem obraz przesunięty raz w lewo o 1cm (przy 60Hz)
    a raz w prawo (przy 50Hz) na 720p. Traz obraz z laptopa jest idealnie
    wycentrowany. :-)