eGospodarka.plGrupypl.comp.programming22nd Int.Conf. Reliable Software Technologies, Ada-Europe 2017 › Re: 22nd Int.Conf. Reliable Software Technologies, Ada-Europe 2017
  • Data: 2017-04-24 16:16:30
    Temat: Re: 22nd Int.Conf. Reliable Software Technologies, Ada-Europe 2017
    Od: Michal <m...@k...org> szukaj wiadomości tego autora

    On Monday, April 24, 2017 at 1:29:37 PM UTC+1, Maciej Sobczak wrote:
    > On Sunday, April 23, 2017 at 10:29:18 AM UTC+2, Sebastian Biały wrote:
    >
    > Ręce opadają...

    > Program zrobił dokładnie to, do czego został zaprojektowany. To, że został użyty *w
    kontekście*, do którego nie został zaprojektowany, było winą złej integracji systemu
    a nie błędów w kodzie. Polecam lekturę raportu z fakapu.

    Ciekawe.
    Nie chce mi sie calego czytac. Moglbys krotko napisac, czy aby na pewno
    uzycie jezyka z mocniejszym systemem typow ( np. dependent typing ) nie pomogloby
    zapobiec katastrofie?

    > W Notepadzie. Programiści używają lepszych edytorów.

    Ciekawe, ze ciagle slysze narzekania, ze trzeba wiecej pisac.
    Ale ni cholery nikt nie narzeka, ze im mniej trzeba pisac, tym trudniej
    sie czyta.

    --
    Michal