  • 51. Data: 2013-06-17 23:33:26
    Temat: Re: 2TB za 299zł
    Od: Przemek <r...@o...pl>

    > wiec brak zaufania. nie rozumiem co tu postulujesz. <rs>

    Niczego nie postuluję. Twierdzę jedynie, że właśnie zaczęła się moda na
    chmury, a ludzie nie mają świadomości co się dzieje z ich danymi, i
    twierdzę, ze wolę jednak mieć swoje wrażliwe dane u siebie, bo
    bezpieczeństwo w chmurze jest pozorne. Nic więcej, nic mniej.
    Przem

  • 52. Data: 2013-06-17 23:35:01
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Mon, 17 Jun 2013 23:25:23 +0200, "Mr. Misio"
    <m...@g...pl> wrote:

    >Noo niemcy juz wymyslili, ze bedzie sie placic za ilosc dancych
    >transferowanych po kablu...

    zrodlo tej informacji poprosze, zebym znal kontekst. bo z tego co
    wiem, to niemcy jeszcze prowiderem internetu nie sa. <rs>

  • 53. Data: 2013-06-17 23:36:07
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Mon, 17 Jun 2013 23:26:48 +0200, "Mr. Misio"
    <m...@g...pl> wrote:

    >Nic sie nie rycka. Po prostu pijany za kolkiem to czesc ryzyka.

    ale z tego co napisalem wyzej, nie ma od zadnego wplywu na twoja
    ufnosc podczas przechodzenia. <rs>

  • 54. Data: 2013-06-17 23:38:08
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Mon, 17 Jun 2013 23:30:13 +0200, Przemek <r...@o...pl> wrote:

    >No tak... wszczepione pierdolniki do komunikacji? ;)
    >Przem

    pewnie za jakis czas, tego sie mozna spodziewac i to nie jest zart, bo
    takie urzadzenia juz sa i dzialaja. <rs>

  • 55. Data: 2013-06-17 23:41:46
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Mon, 17 Jun 2013 23:33:26 +0200, Przemek <r...@o...pl> wrote:

> [...]
    >twierdzę, ze wolę jednak mieć swoje wrażliwe dane u siebie, bo
    >bezpieczeństwo w chmurze jest pozorne. Nic więcej, nic mniej.

    a poczte skad dostajesz? przez kogo wysylasz? masz pelna kontrole nad
    tym? <rs>

  • 56. Data: 2013-06-17 23:43:07
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik rs napisał:

    > zrodlo tej informacji poprosze, zebym znal kontekst. bo z tego co
    > wiem, to niemcy jeszcze prowiderem internetu nie sa. <rs>

    http://www.telepolis.pl/wiadomosci/deutsche-telekom-
    wprowadzi-limity-transferu-na-laczach-dsl,2,3,28032.
    html

  • 57. Data: 2013-06-17 23:44:21
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik rs napisał:

    > ale z tego co napisalem wyzej, nie ma od zadnego wplywu na twoja
    > ufnosc podczas przechodzenia. <rs>

    Poniewaz nie mozna okreslic kiedy jedzie pijany. A mozna okreslic jak
    szybko jezdza kierowcy przed przejsciem (roznica miedzy 100km/h a 30km/h
    w korku jest istotna gdy nie ma swiatel, a nawet wtedy gdy są.

  • 58. Data: 2013-06-17 23:45:06
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik rs napisał:

    > ale masz i uzywasz i bedziesz uzywac i zawsze jak ktos zadzwoni, to
    > wiadomosc w voicemailu zostawic moze. prawda?

    Nie.

    Wylaczylem poczte glosowa.

    > wiec sie nie wykrecisz.

    Zadzwoni jeszcze raz.

  • 59. Data: 2013-06-17 23:45:35
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik rs napisał:

    > pewnie za jakis czas, tego sie mozna spodziewac i to nie jest zart, bo
    > takie urzadzenia juz sa i dzialaja. <rs>

    Szczesliwie nei dozyje tego :)

  • 60. Data: 2013-06-17 23:50:43
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Mon, 17 Jun 2013 23:29:09 +0200, Przemek <r...@o...pl> wrote:

    >No wybacz, nikomu nie wystawiam swoich zdjęć, a mam różne,

    tym ci ktorzy sa zainteresowani zbieraniem danych, sa najmniej
    zainteresowani.

    >nikomu nie
    >podaję zawartości swojej skrzynki pocztowej, ok, nie jestem anonimowy,
    >ale nie o takiej anonimowości mówimy.

    w internecie nie ma animowosci. to jest zluda.
    w innym poscie pytam cie, czy wiesz, kto hostuje twoja poczte?

    >Ależ ja nic od Ciebie nie wymagam, mam za to wrażenie, że próbujesz
    >mnie przekonać.

    nie. chce zrozumiec. jak ludzie odbieraja to, co jest im dostepne.

    >Ty o tym mówisz, ja w życiu o tym nie wspomniałem. Mówiłem o chmurze
    >jako takiej.
    >To oczywiste, że jak będę chciał wywalić swoje foty czy coś w tym stylu,
    >to chmura będzie najbardziej odpowiednia, mam w nosie stawianie
    >wszelkiego rodzaju serwerów itp.

    ok. to tu sie zgadzamy.

    >Sorry, to nie jest tak, ze to firma mnie wybiera, ja wybieram firmę
    >również i nie mam problemu nie pracować dla takowej, która na podstawie
    >potencjalnie wirtualnej rzeczywistości podejmuje biznesowe decyzje.

    ty wybierasz firme, tak jak firma potem wybiera, albo nie, ciebie z
    ilus tam kandydatow. nie jest to wybieranie na podstawie tego jednego
    elementu, ale jest to jeden z czynnikow, ktory jest brany pod rozwage
    podczas rozmowy kwalifikacyjnej.

    >No właśnie mam wrażenie, że - no może nie zmuszasz - ale przynajmniej
    >próbujesz przekonać, że są cool.
    >Przem

    nie wiem, czy cool, ale sa wygodne, ulatwiaja zycie, czynia je
    bezpieczniejszym. <rs>