  • 71. Data: 2013-06-18 00:19:53
    Temat: Re: 2TB za 299zł
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Mon, 17 Jun 2013 23:55:21 +0200, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    wrote:

    >Nie musi,

    jesli on nie musi, to ty tym bardziej.

    >mam wrażenie że obaj liczyliśmy na twoje wyjaśnienia
    >do czego potrzebne statystycznemu kowalskiemu własne dane w
    >cudzej chmurze ?

    ale ja nie identyfkuje sie ze statystycznym kowalskim wiec, takie
    pytanie to nie do mnie.

    >A to używasz YT do przechowywania swoich danych ?

    a owszem. malo tego. przechowuje tam dane paru firm, z ktorymi
    wspolpacuje, na specjalne ich zyczenie, i to w duzych ilosciach.
    zdziwko, nie? <rs>

  • 72. Data: 2013-06-18 00:21:51
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Tue, 18 Jun 2013 00:05:08 +0200, "Mr. Misio"
    <m...@g...pl> wrote:

    >Bo to cool i fajnie wyglada na filmach, ale jzu Johhny Mnemonic mial
    >problemy z leakiem z wbdowanego flasha ;)

    to jest cool jesli jestes sparalizowany od szyji w dol i taki aparat
    to jedyny twoj kontakt, z ostaczajacym cie swiatem fizycznym. <rs>

  • 73. Data: 2013-06-18 00:23:35
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    mowisz o tej serii? nie. <rs>

  • 74. Data: 2013-06-18 00:32:48
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Tue, 18 Jun 2013 00:04:03 +0200, "Mr. Misio"
    <m...@g...pl> wrote:

> [...]
    wprowadzi-limity-transferu-na-laczach-dsl,2,3,28032.
    html

    >a potem przestala...

    hehe. no wiec sam widzisz, czym to sie moze skonczyc.

    >ale malo ktora idzie w kierunku innym niz limit->wiekszy limit->brak limitu

    to nie wiem co chcesz teraz przekazac. przed chwila "reklamowales"
    niemcow, ze tak wlasnie robia.

    >czyli... hiszpania? :>

    od czasu kiedy sa w posiadaniu T-mobile, to trudno wykombinowac.

    >czyli za dane.

    nie. wcale nie. nie musisz nawet nic transferowac a i tak placisz,
    wiec jak zadane?

    >a to juz rynek zweryfikuje, czy klienci beda chcieli placic w takim
    >modelu, bo przyzwyczajeni sa raczej, ze nie musza sie martwic iloscia
    >danych i kupuja "predkosc".

    oczywiscie, wiec twoja rewelacja z DT, rowniez ulegnie weryfikacji.

    >Nowe jest to, ze nie bylo limitow a beda limity.

    jak juz wyzej napisalem. to zadna nowosc. to nowosc tylko dla firmy,
    ktora moze miec problemy finansowe albo z infrastruktura. nie sledze.

    >oczywiscie chodzi o kase, zeby przekonac, ze wyzszy, drozszy pakiet jest
    >potrzebny... bo nie daj boze w polowi emiesiaca transfer siadzie niemal
    >do zera... ;)

    no sam widzisz. siadzie transfer, nic nie sciagniesz, czyli nie
    placisz za dane. <rs>

  • 75. Data: 2013-06-18 00:38:51
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Mon, 17 Jun 2013 23:44:21 +0200, "Mr. Misio"
    <m...@g...pl> wrote:

    >Poniewaz nie mozna okreslic kiedy jedzie pijany. A mozna okreslic jak
    >szybko jezdza kierowcy przed przejsciem (roznica miedzy 100km/h a 30km/h
    >w korku jest istotna gdy nie ma swiatel, a nawet wtedy gdy są.

    alez ty zmyslasz! matulu ty moja jedyna. <rs>

  • 76. Data: 2013-06-18 00:40:34
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik rs napisał:

    wprowadzi-limity-transferu-na-laczach-dsl,2,3,28032.
    html

    > hehe. no wiec sam widzisz, czym to sie moze skonczyc.

    ale dla pokolenia mobile, gdzie od zawsze mieli limity mniejsze lub
    wieksze... moze to oni sa targetem?

    "damy wam net taki jak mobiny ale po kablu, oczywiscie ruter wifi
    wiec... internet brzprzewodowy" ;))))

    > to nie wiem co chcesz teraz przekazac. przed chwila "reklamowales"
    > niemcow, ze tak wlasnie robia.

    ale dalej są "mało która".

    > od czasu kiedy sa w posiadaniu T-mobile, to trudno wykombinowac.

    ech te megakorpy ;)

    > nie. wcale nie. nie musisz nawet nic transferowac a i tak placisz,
    > wiec jak zadane?

    ale w ramach pakietu mozesz XX GB tylko pociagnac z pelnym transferem.

    wiec to taka swinka morska

    ;)

    > oczywiscie, wiec twoja rewelacja z DT, rowniez ulegnie weryfikacji.

    to ze slyszalem o tym i dalem linka nie czyniz tego mojej rewelacji :)

    ot odpowiedz na pytanie.

    > jak juz wyzej napisalem. to zadna nowosc. to nowosc tylko dla firmy,
    > ktora moze miec problemy finansowe albo z infrastruktura. nie sledze.

    ja tez nie, zwrocilem na to uwage, bo moze sie okazac, ze stare wroci...

    > no sam widzisz. siadzie transfer, nic nie sciagniesz, czyli nie
    > placisz za dane. <rs>

    no place, place za tyle ile sciagne (lub mniej).

    Taki ryczalt w sensie "zaplac 50 zł i jedz do woli ile zmiescisz, o
    18-tej zamykamy ;)"

  • 77. Data: 2013-06-18 00:41:54
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik rs napisał:

    > to jest cool jesli jestes sparalizowany od szyji w dol i taki aparat
    > to jedyny twoj kontakt, z ostaczajacym cie swiatem fizycznym. <rs>

    Ale to jest inne cool.

    JEdnak to wtedy nie jest masówka. I nie jest tanie. Gdy wszczepka bedzie
    w cenie nowego smartfona, ewentualnie w zamian za nerke, to 99% hipsteró
    zanabędzie takiego dynksa, zeby sledzic fejsika ze skejta ;)

  • 78. Data: 2013-06-18 00:42:18
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik rs napisał:

    > mowisz o tej serii? nie. <rs>

    tak, o ttym jutubowym serialu.

    calkiem fajne.

  • 79. Data: 2013-06-18 00:43:06
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik rs napisał:

    > alez ty zmyslasz! matulu ty moja jedyna. <rs>

    objasnij co ci sie wydaje ze zmyslam...

  • 80. Data: 2013-06-18 00:49:35
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Tue, 18 Jun 2013 00:43:06 +0200, "Mr. Misio"
    <m...@g...pl> wrote:

    >objasnij co ci sie wydaje ze zmyslam...

    hehehe. to ty nawet tego nie widzisz? masz w rownaniu pijanego
    kierowce, ktory cie zupelnie nie interesuje w rozpatrywaniu ufnosci
    przez przejscia przez ulice, ale operujesz twardymi danymi jak
    predkosci. no miej ty troche litosci. <rs>