    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: 3 fazy zdaniem ekscentryka
    Date: Fri, 28 Apr 2017 19:39:04 +0200

    On 4/28/2017 12:00 AM, Marek S wrote:
    > A miało być wesoło :D
    > Jednakże ten blog coś w sobie ma bo przeczytałem go od deski do deski.
    > Ty również? :-)

    Czasami czytam wypociny shizów żeby miec pojęcie jak ich odróznić w
    prawdziwym życiu, co jest bezcenne w moim zawodzie. Tu mamy do czynienia
    z tumanistą z jakimis psychozami i breniami typu: słońce jest zasilane z
    kosmosu napięciem 500kV. Po prostu szkoda czasu dla ignoranta. Ani to
    śmieszne, ani pouczające. Ot, jeszcze jeden pustak który mysli że świat
    jest prosty.