  • 1. Data: 2017-04-27 20:13:05
    Temat: 3 fazy zdaniem ekscentryka
    Od: Marek S <p...@s...com>

    Do pośmiania:

    http://manipulatorzy.salon24.pl/533650,ja-kontra-500
    -000-000-specjalistow

    Czy zrozumieliście o co może chodzić autorowi tego bloga?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 2. Data: 2017-04-27 21:02:23
    Temat: Re: 3 fazy zdaniem ekscentryka
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 4/27/2017 8:13 PM, Marek S wrote:
    > Czy zrozumieliście o co może chodzić autorowi tego bloga?

    Nie słyszał o liczbach zespolonych więc jak typowy tumanista tłumaczy
    wszystko na chłoski rozum. Współczesna szkoła zamiast pokory wtłacza do
    głowy pewnośc siebie, wiedza jest bez znaczenia. Produkuje to takich
    miszczuf którzy naprawdę wydaje się ze świat łatwo opisać jak się zna
    dodawanie. Miałem kiedyś na warsztatach szkolnych miaczka z podobnym
    podejściem: wszyscy idioci, ja wiem lepiej jak działa prąd. U niego, na
    ten przykład, elektrony zapi... z prędkością światła w drutach, a czasem
    szybciej jak elektrownia dała więcej prądu. Przypuszczam że mu się
    zmarło z poczuciem niespełnionej misji zmiany świata.

  • 3. Data: 2017-04-27 23:05:11
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    W dniu 27.04.2017 o 20:13, Marek S pisze:
    > Do pośmiania:
    >
    > http://manipulatorzy.salon24.pl/533650,ja-kontra-500
    -000-000-specjalistow

    > Czy zrozumieliście o co może chodzić autorowi tego bloga?

    Już tylko niewielki krok został mu do cudownych kamieni do przygniatania
    kabli głośnikowych oraz tajemniczych pudełek dodających życiowej energii
    wodzie. BraFo.

    Jakub Rakus

  • 4. Data: 2017-04-28 00:00:03
    Od: Marek S <p...@s...com>

    > Przypuszczam że mu się
    > zmarło z poczuciem niespełnionej misji zmiany świata.

    A miało być wesoło :D
    Jednakże ten blog coś w sobie ma bo przeczytałem go od deski do deski.
    Ty również? :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 5. Data: 2017-04-28 00:52:07
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Marek,

    > Do pośmiania:
    > http://manipulatorzy.salon24.pl/533650,ja-kontra-500
    -000-000-specjalistow
    > Czy zrozumieliście o co może chodzić autorowi tego bloga?

    Jakbym naszego Lolka czytał.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 6. Data: 2017-04-28 09:24:08
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 27 Apr 2017 20:13:05 +0200, Marek S napisał(a):

    > Czy zrozumieliście o co może chodzić autorowi tego bloga?

    Ja nie bardzo ale jeśli pisze serio to zapewne ma obluzowane klepki.
    Zwłaszcza piątą :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 7. Data: 2017-04-28 11:23:02
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Marek S" <p...@s...com> napisał w wiadomości
    > Do pośmiania:
    >
    > http://manipulatorzy.salon24.pl/533650,ja-kontra-500
    -000-000-specjalistow

    > Czy zrozumieliście o co może chodzić autorowi tego bloga?

    Mój komentarz jest taki:
    "między dwoma fazami"... Heh... a co to jest "faz"?
    Komuś się pojebało - zapomniał o wektorach i znakach...
    I tyle ode mnie.
    Odrzuciłem.

    --
    I śmiech niekiedy może być nauką,
    Kiedy się z przywar, nie z osób natrząsa(...)

  • 8. Data: 2017-04-28 18:00:40
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 27 Apr 2017 20:13:05 +0200, Marek S <p...@s...com> wrote:
    > Czy zrozumieliście o co może chodzić autorowi tego bloga?

    Zaczął bym od tego skąd wziął liczbę 500000 i czy aby na pewno jest
    zgodna z rzeczywistością. Myślę że jest przesadzona min. 100x

    --
    Marek

  • 9. Data: 2017-04-28 18:30:47
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>

> [...]
    > szybciej jak elektrownia dała więcej prądu. Przypuszczam że mu się
    > zmarło z poczuciem niespełnionej misji zmiany świata.

    Ale akurat do tego tematu wcale nie trzeba liczb zespolonych, wystarczy
    najzwyklejsza matematyka na poziomie szkoły średniej, przynajmniej
    kiedyś. No i oczywiście przynajmniej obrazek należałoby narysować
    poprawnie, to może lepiej by było widać o co chodzi.

    Pozdrawiam

    DD

  • 10. Data: 2017-04-28 19:24:07
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 4/28/2017 6:30 PM, Dariusz Dorochowicz wrote:
    > Ale akurat do tego tematu wcale nie trzeba liczb zespolonych,

    Cięzko się dyskutuje o 3 fazach bez wprowadzania pojecia przesunięcia
    fazowego. Pewno dało by rade na wykresach, ale IMHO bez zespolonych
    wiele pojęc jest niemozliwych do wyjasnienia.