  • 31. Data: 2013-01-03 17:56:26
    Temat: Re: 3 lata bez zawiasów
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 03 Jan 2013 17:36:43 +0100, chwdp napisał(a):

    (...)

    Naprawde nie rozumiesz, czy udajesz? Czas spedzony w areszcie sledczym bywa
    zaliczany na poczet kary, a areszt jest niewatpliwie srodkiem
    zapobiegawczym, podobnie jak dozor i inne formy ograniczenia wolnosci, choc
    szczerze watpie, zeby dawalo sie je w jakikolwiek sposob odliczac od
    wymiary kary, gdy juz zostanie wydany prawomocny wyrok.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 32. Data: 2013-01-03 18:00:06
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > nie widze sensu w tej dyskusji i na ten temat. mysle ze watpliwosci
    > rozwialem poprzednim cytatem.

    ROTFL.

    sz.

  • 33. Data: 2013-01-03 18:06:31
    Od: chwdp <h...@i...yfd>

    W dniu 2013-01-03 17:56, Maciek pisze:
> [...]
    > szczerze watpie, zeby dawalo sie je w jakikolwiek sposob odliczac od
    > wymiary kary, gdy juz zostanie wydany prawomocny wyrok.

    chlopie zrozum ze dozor nie wlicza sie na poczet kary. tylko sledczy sie
    wlicza a i to za postanowieniem sadu, a nie obligatoryjnie ! inna sprawa
    ze zawsze jest wliczany ale z tego co wiem wcale nie musi.

  • 34. Data: 2013-01-03 18:07:13
    Od: chwdp <h...@i...yfd>

    W dniu 2013-01-03 18:00, szufla pisze:

    > ROTFL.
    >
    > sz.

    jego rowniez nie zrozumiales. no nic.. to dla ciebie typowe. eot

  • 35. Data: 2013-01-03 18:54:40
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "chwdp" napisał w wiadomości grup
    >moze i daleka ale imho nieunikniona. tak samo bylo z rywinem. tez
    >kazdy mowil ze ma kase to se zalatwi. i poszedl siedziec.

    No nie, za wypadek, nawet smiertelny, ale na trzezwo - rzadko daja bez
    zawiasow.

    J.

  • 36. Data: 2013-01-03 18:56:19
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-01-03 12:09, szufla pisze:
    >no to wyjasnij jak moze uniknac odsiadki.

    Najpierw bedzie apelacja.
    A sady wyzszej instancji nie raz juz kasowaly wyroki nizszych.

    >wykluczamy ucieczke i ukrywanie sie oraz smierc skazanego.

    Dlaczego mamy wykluczac ucieczke ? Swiat stoi otworem ..

    J.

  • 37. Data: 2013-01-03 18:57:03
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 3 Jan 2013 17:18:20 +0100, Cavallino

    > Ja bym jeszcze dopytał o prewencyjne działanie ewentualnej
    > odsiadki dla drogowców i ich brak na ławie oskarżonych.

    Wszyscy wiedzą, że tam było przeraźliwie niebezpiecznie.
    Niebezpiecznie, aż strach.

    --
    Pozdor Myjk

  • 38. Data: 2013-01-03 19:02:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "szufla" napisał w wiadomości

    >Osobiscie nie wierze, w zadna niepamiec tego cwaniaka. Uwazam, ze to
    >tylko linia obrony wymyslona przez bystrego tatusia, naczelnego
    >eksperta F1 w polsacie. Na

    Byc moze. Tym niemniej amnezja po urazach sie zdarza.
    Tomasz dobrze pisze - ciezko moze byc wykazywac skruche, jak reszta
    pamieci jednak podpowiada ze nie jeden raz sie tamto miejsce
    przejechalo 150 - pewnie kolega prowadzil, albo dziecko wyskoczylo na
    droge :-)

    >szczescie sad w tym wypadku byl niezawisly :)
    >Powinien, zwlaszcza taki kozaczacy pseudocelebryta isc siedziec pelne
    >3 lata, w tym wypadku nie mam nic przeciwko finansowaniu z moich
    >podatkow.

    Otylia za zabicie brata dostala rok w zawiasach. I to bynajmniej wcale
    nie dlatego ze zdobyla zloty medal.

    J.

  • 39. Data: 2013-01-03 19:51:40
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 3 Jan 2013 13:49:53 +0100, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    >zwłaszcza
    >jak z całkiem przystojnego (nie żebym się szczególnie znał) ;)) medialnego
    >cwaniaka zmienia się w bełkoczącego muła,

    Widziałem go w czerwcu w Nieborowie. Na bełkoczącego muła nie
    wyglądał.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 40. Data: 2013-01-03 19:57:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:fokbe8pu8gqua5b1ii0v5l6a7hcprgjd4a@4ax.
    com...

    > Widziałem go w czerwcu w Nieborowie. Na bełkoczącego muła nie
    > wyglądał.

    Gadałeś z nim?