  • 41. Data: 2013-01-03 20:07:32
    Temat: Re: 3 lata bez zawiasów
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Thu, 3 Jan 2013 17:18:20 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Ja bym jeszcze dopytał o prewencyjne działanie ewentualnej odsiadki dla
    > drogowców i ich brak na ławie oskarżonych.

    Ale to tak wszystkie miejsca w terenie zabudowanym, których się nie da
    bezpiecznie przejechać 150km/h powinny skutkować więzieniem dla drogowców,
    czy tylko niektóre? ;)

  • 42. Data: 2013-01-03 20:10:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości grup
    et...

    > Ale to tak wszystkie miejsca w terenie zabudowanym, których się nie da
    > bezpiecznie przejechać

    Dokładnie, za wszystkie które mają jakiś feler, którego nikt nie ma ochoty
    naprawić.
    Od dziur rozpoczynając.

  • 43. Data: 2013-01-03 20:14:03
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Thu, 3 Jan 2013 16:37:42 +0100, szufla napisał(a):

    > Osobiscie nie wierze, w zadna niepamiec tego cwaniaka. Uwazam, ze to tylko linia
    > obrony wymyslona przez bystrego tatusia, naczelnego eksperta F1 w polsacie. Na
    > szczescie sad w tym wypadku byl niezawisly :)

    Akurat niepamięć żadną linią obrony nie jest.
    Oskarżony ma prawo nawet kłamać żeby się bronić, a mówiąc że nic nie
    pamięta w eliminuje siebie jako kogoś kto mógłby coś powiedzieć na swoją
    obronę.

    Jakaś linia obrony to by była gdyby mówił że doskonale pamięta wypadek i że
    nie on prowadził, bo np. on to miejsce i hopę zna jak własną kieszeń.

  • 44. Data: 2013-01-03 20:18:40
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 3 Jan 2013 19:57:57 +0100, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Gadałeś z nim?

    Musiałem?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 45. Data: 2013-01-03 20:20:18
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

> [...]
    >
    > Jakaś linia obrony to by była gdyby mówił że doskonale pamięta wypadek i że
    > nie on prowadził, bo np. on to miejsce i hopę zna jak własną kieszeń.

    Nie moze tak wprost klamac :) Tu chodzilo o zamieszanie ze swiadkami.

    sz.

  • 46. Data: 2013-01-03 20:20:51
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 3 Jan 2013 20:07:32 +0100, Tomasz Pyra

    > Ale to tak wszystkie miejsca w terenie zabudowanym, których się nie da
    > bezpiecznie przejechać 150km/h powinny skutkować więzieniem dla drogowców,
    > czy tylko niektóre? ;)

    Wszystkie. W związku z tym wnioskuję, żeby naprawami wadliwych dróg
    obciążyć żalących się, że wszystkie zakręty nie są wyprofilowane jak na
    torze NASCAR i nie można tam bezpiecznie jechać 240/h!

    --
    Pozdor Myjk

  • 47. Data: 2013-01-03 20:22:22
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Dokładnie, za wszystkie które mają jakiś feler, którego nikt nie ma ochoty
    naprawić.
    > Od dziur rozpoczynając.

    Dlatego ustawiaja odpowiednie znaki i sa kryci.

    sz.

  • 48. Data: 2013-01-03 20:25:12
    Od: chwdp <h...@i...yfd>

    W dniu 2013-01-03 18:56, J.F pisze:

    > Najpierw bedzie apelacja.
    > A sady wyzszej instancji nie raz juz kasowaly wyroki nizszych.

    chodzilo mi o to ze jesli utrzyma sie wyrok 3 lata to koles pojdzie
    siedziec, jesli nie ucieknie i nie bedzie sie ukrywal, nie umrze itd.
    jest jeszcze opcja zawieszenia kary po wczesniejszym chyba dwukrotnym
    odroczeniu wykonania ale nie wiem czy w w jego przypadku jest mozliwosc
    zastosowania tego. jezeli jest - to mozesz byc pewien ze wlasnie tak sie
    to skonczy. z tego co pamietam robi sie taki manerw gdy skazany juz
    odbywa kare i dostaje przerwe w karze, potem drugi raz i za trzecim sad
    moze przyklepac zawieszenie.

  • 49. Data: 2013-01-03 20:30:46
    Od: chwdp <h...@i...yfd>

> [...]
    > to skonczy. z tego co pamietam robi sie taki manerw gdy skazany juz
    > odbywa kare i dostaje przerwe w karze, potem drugi raz i za trzecim sad

    no dobra sprawdzilem. nie ma opcji ze nie pojdzie siedziec przy wyroku 3
    l.p.w.

  • 50. Data: 2013-01-03 20:33:30
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Thu, 3 Jan 2013 20:10:30 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości grup
    et...

    > Dokładnie, za wszystkie które mają jakiś feler, którego nikt nie ma ochoty
    > naprawić.
    > Od dziur rozpoczynając.

    Oczywiście masz rację że drogi powinny być lepsze.
    Ale jeżeli odcinek da się pokonać spokojnie z dwukrotnością prędkości
    maksymalnej, to znaczy że droga jest bezpieczna. Może być niekomfortowo
    dziurawa, ale nadal umożliwiająca bezpieczną jazdę.

    To że się nie udało przejechać jej 3x szybciej niż wolno - no cóż.
    Większości dróg nie da się przejechać z taką prędkością, z rozmaitych
    względów i nie jest to niczyja wina poza kierowcą który się do takiej
    prędkości rozpędził.

    Bo każda, nawet najlepsza droga jest zbyt dziurawa i nierówna żeby rozwinąć
    na niej dowolnie dużą prędkość.
    Dlatego rekordy prędkości bije się na słonych jeziorach, bo nawet pasy
    startowe dla samolotów są tu zbut dziurawe.