  • 51. Data: 2013-01-03 20:53:56
    Temat: Re: 3 lata bez zawiasów
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:8cmbe854gjnbhkhcvnd07i4gfb8c9q4b7o@4ax.
    com...

    > Musiałem?

    Żeby stwierdzić, że gada normalnie, wypadałoby.

  • 52. Data: 2013-01-03 20:54:15
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2013-01-03, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:
    > W związku z tym uważam że lepiej niż pędzić go do pierdla i tam dodatkowo
    > utrzymywać, wstawić na powrót w szkło... o ile będzie umiał mówić o swoim
    > błędzie i szerzyć w ten sposób prewencję. Tego wg mnie bardziej brakuje,
    > niż bezpardonowego wtrącania do więzień. Dzisaj wyrok, jutro ląduje w
    > pierdlu i kto o nim i innych mu podobnych po tygodniu będzie pamiętać?

    Aha. Chyba że nagle mu się poprawi i znowu będzie się zachowywał jak
    debil.
    Byłem kilka razy świadkiem imprez, które prowadził. No błagam...

    Zresztą miał ostatnie 2 lata na "szerzenie prewencji w mediach" i jakoś
    się bardzo do tego nie palił, a przecież na pewno nie zaszkodziłoby mu
    to w sądzie.

    pozdrawiam,
    PK

  • 53. Data: 2013-01-03 20:54:22
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Cavallino wrote:
    > Użytkownik "R2r" <b...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > Ja bym jeszcze dopytał o prewencyjne działanie ewentualnej odsiadki
    > dla drogowców i ich brak na ławie oskarżonych.
    > Niepolitycznie by było, tłuszcza nie mogłaby zgodnie z linią partii
    > wrzeszczeć o piracie za kółkiem?

    no jasne wsadzić drogowców bo sie nie dało tam bezpiecznie popierdalać 150
    km/h.

    uzasadnienie wyroku jest w sam raz bardzo akuratne i logiczne.

  • 54. Data: 2013-01-03 20:55:10
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    J.F wrote:

    > No nie, za wypadek, nawet smiertelny, ale na trzezwo - rzadko daja bez
    > zawiasow.

    chyba że mamy doczynienia z wyjątkową brawurą i kompletnym lekceważeniem
    przepisów.

  • 55. Data: 2013-01-03 20:55:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości grup
    net...

    et...

    > Oczywiście masz rację że drogi powinny być lepsze.
    > Ale jeżeli odcinek da się pokonać spokojnie z dwukrotnością prędkości
    > maksymalnej, to znaczy że droga jest bezpieczna.

    Nie.
    Droga z hopą bezpieczna nie jest.
    A postawienie znaku nie jest żadną formą zabezpieczenia tego uszkodzenia.
    I mam gdzieś prawo, które stanowi inaczej.

  • 56. Data: 2013-01-03 20:56:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > no jasne wsadzić drogowców

    Ano.
    Tak właśnie dla przykładu.
    Skoro po wypadku potrafili naprawić tą drogę, to znaczy że i wcześniej by
    mogli, gdyby im się chciało.

    P.S.
    Oczywiście nie twierdzę, że Zientarski nie jest winny, widzę tylko znacznie
    więcej winnych.
    Od posłów poczynając.

  • 57. Data: 2013-01-03 20:58:33
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Thu, 3 Jan 2013 20:20:18 +0100, szufla napisał(a):

    > Nie moze tak wprost klamac :)

    We własnej sprawie jak najbardziej może.
    Natomiast oczywiście cisnąc jakąś nieprawdopodobną ciemnotę zawsze można
    bardziej wnerwić sędziego który widełki ma dość spore.

  • 58. Data: 2013-01-03 21:02:16
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > We własnej sprawie jak najbardziej może.
    > Natomiast oczywiście cisnąc jakąś nieprawdopodobną ciemnotę zawsze można
    > bardziej wnerwić sędziego który widełki ma dość spore.

    No wlasnie, o to mi chodzilo. Ryzykowne :)

    sz.

  • 59. Data: 2013-01-03 21:02:53
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Żeby stwierdzić, że gada normalnie, wypadałoby.

    Wystarczy, ze go slyszal :)

    sz

  • 60. Data: 2013-01-03 21:04:36
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 03 Jan 2013 19:51:40 +0100, jerzu

    > Na bełkoczącego muła nie wyglądał.

    W porównaniu ze stanem wyjściowym?
    http://www.youtube.com/watch?v=UzINmfjrfUU
    http://www.youtube.com/watch?v=zmj6SblvUPE
    Wtedy go nie mogłem słuchać, a teraz to juz w ogóle. :P

    BTW CNG promowali... 6 lat temu. W Wawie do tej pory 1 stacja (drugą
    skasowali), w PL ogółem 40. W US ponad 1000 i cały czas promują. U nas,
    standardowo gówno w klozecie tak jak Zientary słusznie podsumowały. :|

    --
    Pozdor Myjk