  • 61. Data: 2013-01-03 21:08:44
    Temat: Re: 3 lata bez zawiasów
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Thu, 3 Jan 2013 20:55:22 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Nie.
    > Droga z hopą bezpieczna nie jest.

    Ale każda droga jest z hopą, nawet pas startowy na lotnisku - to jest tylko
    kwestia odpowiednio dużej prędkości która zawsze w końcu wybije samochód,
    urwie koło czy coś.

    Więc dasz radę w końcu podać ten limit prędkości który uważasz że powinna
    spełniać droga w terenie zabudowanym?

  • 62. Data: 2013-01-03 21:08:53
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > jego rowniez nie zrozumiales. no nic.. to dla ciebie typowe. eot

    Jego bardzo dobrze, natomiast ciebie w ogole bo sie zapetliles na rozroznianiu
    aresztu
    od wiezienia i zwiazanego z tym dozoru elektronicznego, ale spoko przelkne to :)

    sz.

  • 63. Data: 2013-01-03 21:09:35
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 3 Jan 2013 20:33:30 +0100, Tomasz Pyra

    > Ale jeżeli odcinek da się pokonać spokojnie z dwukrotnością prędkości
    > maksymalnej, to znaczy że droga jest bezpieczna.

    Ja tam widziałem, jak jeździli 3x szybciej. Szlifowali wydech, iskry szły
    jak w śzybkich i wściekłych, ale dzięki temu później szybciej osiągali
    sportowe brzmienie. :P Nikt się jednak nie rozpieprzał na słupie, zwłaszcza
    biorąc pod uwagę miliony samochodów które tamtędy się przetoczyły przez te
    parę lat.

    No ale jak ktoś ma zacięcie prawdziwego rajdowca, to nikt go nie przekona
    że białe jest białe. On płaci podatki i droga ma być gładka jak lodowisko
    na torwarze! ;)

    --
    Pozdor Myjk

  • 64. Data: 2013-01-03 21:11:20
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 3 Jan 2013 20:54:22 +0100, Marek Dyjor

    > dało tam bezpiecznie popierdalać 150 km/h.

    Dało się. :P

    --
    Pozdor Myjk

  • 65. Data: 2013-01-03 21:13:32
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 3 Jan 2013 21:08:44 +0100, Tomasz Pyra

    > że powinna
    > spełniać droga w terenie zabudowanym?

    No paaaaanie. Gdzie tam teren zabudowany?
    Chyba, że zabudowany drogami. ;)

    --
    Pozdor Myjk

  • 66. Data: 2013-01-03 21:13:57
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Thu, 3 Jan 2013 21:02:16 +0100, szufla napisał(a):

    > No wlasnie, o to mi chodzilo. Ryzykowne :)

    Ale w tym wypadku chyba nie mniej ryzykowne niż niepamięć.

    Bo z tego raczej każdy sobie zdaje sprawę (a jego prawnik już na pewno), że
    to że on niepamięta (niezależnie czy faktycznie czy tylko udaje),
    okolicznością łagodzącą nie jest.

  • 67. Data: 2013-01-03 21:18:14
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Thu, 3 Jan 2013 21:09:35 +0100, Myjk napisał(a):

> [...]
    > biorąc pod uwagę miliony samochodów które tamtędy się przetoczyły przez te

    Pewnie dlatego że drogowy samochód takie wyjebundy wybiera - np. kosztem
    wydechu.
    Ferrari pewnie zawieszenie bardziej torowe i jak podbije przód to dostanie
    takiego noszenia, że przeleci dużo dalej niż typowa kanapa.

    > No ale jak ktoś ma zacięcie prawdziwego rajdowca

    Rajdowców to do tego nie mieszaj ;)

  • 68. Data: 2013-01-03 21:27:06
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 3 Jan 2013 21:18:14 +0100, Tomasz Pyra

    > Pewnie dlatego że drogowy samochód takie
    > wyjebundy wybiera - np. kosztem wydechu.

    O ile ma sprawne amory. Paru tam pewnie przez to też wyjechało za bandę. No
    ale zawsze mogli zwalić część winy na wrednych drogowców co tylko znaki
    stawiają zamiast równać!

    > Rajdowców to do tego nie mieszaj ;)

    Pisałem o tych prawdziwych, najlepszych! ;)

    --
    Pozdor Myjk

  • 69. Data: 2013-01-03 21:27:40
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 3 Jan 2013 21:02:53 +0100, "szufla" <b...@e...pl> wrote:

    >Wystarczy, ze go slyszal :)

    Dokładnie. Wystarczy z kimś przebywać w jednym pomieszczeniu, nie
    trzeba z nim rozmawiać.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 70. Data: 2013-01-03 21:29:21
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 3 Jan 2013 21:08:44 +0100, Tomasz Pyra
    <h...@s...spam.spam> wrote:

    >Więc dasz radę w końcu podać ten limit prędkości który uważasz że powinna
    >spełniać droga w terenie zabudowanym?

    Jaki teren zabudowany? Panie, toż to autostrada. Dookoła nic nie ma :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280