  • Data: 2014-01-02 19:21:49
    Temat: Re: 5 trupów i BMW - Szczęśliwego Nowego Roku.
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 02 Jan 2014 09:07:30 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Wg mnie w takich przypadkach powinno być prawnie dopuszczalne
    > niewolnictwo - skurwysynowi obrożę kontrolną na szyję i niech przez
    > najbliższe 15 lat odrabia dług wobec społeczeństwa chociażby własnymi
    > rękami psie gówna zbierając.

    Wysyłanie do pracy więźniów, w kraju w którym bezobocie jest poważnym
    problemem, to nie jest chyba najlepszy pomysł (no chyba żeby uran kopali
    gołymi rękami czy coś).

    A w więzieniu z tego co wiem, to praca nie jest karą, a raczej nagorodą -
    nawet jak więzień nie dostanie za to pieniędzy to woli zamiatać ulice na
    mieście niż siedzieć w celi.