    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: 5 trupów i BMW - Szczęśliwego Nowego Roku.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    la5ouq$e7q$1@dont-email.me> <la6ftc$s5e$1@dont-email.me> <185700410.
    20140103152053@pik-net.pl.invalid> <la6k8g$s5e$2@dont-email.me>
    <la705d$o7k$1@usenet.news.interia.pl>
    <i2uo3gwdyh7b$.nhurooc2ekcx.dlg@40tude.net>
    <la8fnk$t2f$1@usenet.news.interia.pl>
    <i...@4...net>
    <52c81532$0$2154$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net>
    <52c8235e$0$2174$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Sat, 4 Jan 2014 16:22:18 +0100

    Dnia Sat, 04 Jan 2014 16:05:57 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
    > Chciałbyś. Może kiedyś tak się udawało, ale można uznać to za czas
    > przeszły.

    Znajomego Polaka zawsze mozna.
    Teraz mandat chyba trzeba zaplacic, ale mandaty przeciez niskie.
    Dochodza dodatkowe komplikacje, ale jak ktos tam bywa gosciem to
    niewielkie.

    P.S. Straszono mnie ze obcokrajowcy musza placic drogo za kazdy punkt,
    ale oficjalnie nic takiego nie widzialem.

    > Nie tylko o Niemczech mowa i jakoś w innych krajach też jeżdżą
    > dużo zgodniej z przepisami niż Polsce. Starają się nie przekraczać
    > tych 10-20km/h, ponieważ to już surowe konsekwencje. Ba nawet wolniej
    > jeżdżą. Swojej jazdy nie wytłumaczysz brakiem takiej sieci autostrad,
    > jak by ci pasowała.

    Nie mowie o autostradach, mowie np o czasie Wroclaw-Mielno zgodnie z
    przepisami.

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Przeczytałeś dokładnie co napisałem, czy jak zwykle? "akwizytor,
    > serwisant, weterynarz, inspektor od autostrad ..." podpada pod
    > 'pracuje się samochodem' i możliwość utraty pracy z racji utraty
    > prawa jazdy.

    No to jednak ilosc osob zagrozonych rosnie. Moze niekoniecznie utrata
    pracy, ale np utrata dwoch pensji albo urlopu ..

    > Niechętnie zaryzykują utratę/ograniczenie źródła dochodu.

    Taki jeden wolal zastrzelic suszacych policjantow. Na codzien byl
    bowiem kierowca autobusu.

    J.