  • Data: 2009-01-04 20:42:15
    Temat: Re: 60mm czy 105mm do do D300?
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "de Fresz" <d...@N...pl> napisał:

    > Heu? Że co niby? To jaka jest Twoim zdaniem definicja obiektywu makro?

    Problem w tym, że ścisłej i jednoznacznej definicji od którego momentu
    zaczyna się makro nie ma. Kilka lat temu próbowałem ten problem
    rozstrzygnąć, grzebałem po sieci, po literaturze pzredmiotu i praktycznie co
    autor to inna definicja:-(.
    Osobiście najbardziej podoba mi się definicja którą ktoś kiedyś podał an tej
    liście - makro zaczyna się wtedy, gdy w celu ustawienia ostrości zamiast
    kręcić pierścieniem na obiektywie zaczynamy przybliżać/oddalać cały aparat
    od motywu.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)