-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: "Kefir" <k...@r...pl>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: „Per aspera ad astra” - jak powstała "ZłotaĆma"
Date: Mon, 26 Jan 2009 08:21:37 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 68
Message-ID: <gljoa2$a8t$1@news.onet.pl>
References: <5...@n...onet.pl> <497755de$1@news.home.net.pl>
<gl7qvo$rr3$1@news.wp.pl> <gl838q$195$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<gl83l3$3uv$1@news.wp.pl> <gl89v2$gg4$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<gla82h$d4g$1@news.wp.pl> <glacsk$m0j$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<glasjn$qcp$1@news.wp.pl>
<b6712bf0bef82b6f0d122c416c45c33b$1@grupy.scigacz.pl>
<772922d3a11d4e64e8683b3bb2c1eea0$1@grupy.scigacz.pl>
Reply-To: "Kefir" <k...@r...pl>
NNTP-Posting-Host: gate.ikea.com
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="ISO-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1232954498 10525 192.71.68.101 (26 Jan 2009 07:21:38 GMT)
X-Complaints-To: a...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 26 Jan 2009 07:21:38 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3350
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:586660
[ ukryj nagłówki ]Elou!
"Steel+Creations" <steel_creations@_NOSPAM_wp.pl> wrote in message
news:772922d3a11d4e64e8683b3bb2c1eea0$1@grupy.scigac
z.pl...
> Steel+Creationsnapisal
>
>> Kuczunapisal
>
>>> morghul pisze:
>
>>>> Pasowało by może to moto w stylu oldschoolowym ale to raczej dość
>> nowocześnie
>>>> stylizowane.
>
>>> W ostatnich czasach oldskool i nowoczesnosc dosyc mocno sie przenikaja.
>>> Wystarczy zobaczyc jakie motocykle w niedawnych wyborach:
>
>>> http://amdchampionship.com
>
>
>> Kocham ten kraj.I tą fale krytyki na temat mojego projektu.Tu drucik a
>> tam
>> sprężynka.Bez komentarza.Jak dobrze,że swiat nie kończy sie nad Wisłą.Tam
>> ludzie doceniaja prace i wizje.Faktem jest że jest sporo niedociagnięć
>> ale
>> obecnie w trakcie przygotowań do wystawy i bedzie duuużo bardziej
>> dopracowany. A w jakim kontekscie "zniszczyłem" pieknego GL 1000?
>> Posiadałem kilka sztuk tego modelu ale żadnego nie zniszczyłem.Proszę o
>> uzasadnienie.
>> Ps.Czy Pan Hinek jest motocyklowym ekshibicjonistą? Ja jestem ale w innym
>> tego słowa znaczeniu.Tak więc "jaj" mi nie urwie,ale jaja mam by zawinać
>> drucik i zrobiłem tak bo tak mi sie podoba. Nie estetycznie? O estetykę
>> dbam w jamie ustnej a reszta to tylko moja prywatna sprawa i własne
>> spojrzenie na swiat.
>> Pozdrawiam.
>
>> --
>> Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/
>
>
> Pozdrawiam pana Kuczu.Jest nielicznym człowiekiem,który ma otwarte oczy i
> szersze spojrzenie na świat.
Przeczytawszy wszystko co napisales mozna dojsc do wniosku ze bez Twego
dziela i opinii wyrazonej na grupie, zapewnie, nie byloby szansy poznac
gdzie lezy linia podzialu pomiedzy slepym ciemnogrodem a ludzmi o szerokich
choryzontach ;)
Wracajac do meritum. czyli samego dziela: sa w nim smaczki bardzo
przyciagajace uwage, z "ducikami" takze uwazam ze ludzie sie niecvo
czepiaja, tym bardziej ze wydechy uznalem za najlepiej wysmakowane. Samo
dzielo jednak, IMVHO sprawia dziwaczne wrazenie. Czy to za z powodu duzej
ilosci blachy czy tez sposobu jej uformowania (proporcje, polaczenia
krzywizn i linii prostych) nie sprawia to wrazenia jednej zgranej calosci.
Pewna surowosc stylu miesza sie z polaciami pomalowanej na zloto blachy.
Pewnie trzeba bylo zamaskowac nieco pewne pozostalosci GL1000.
Najprawdopodobniej to wrazenie jest "zasluga" zle wykonanych fotografii
(polecam szczegolnej uwadze ostatnia w linkowanym artykule - wyglada jakby
sprzet byl krzywy lub pozbawiony zdluznej osi symetrii.
Tak czy tak, bardzo chetnie bym obejrzal te maszyne na zywo
Nie przejmowalbym sie tym jednak szczegolnie - w koncu to Twoje pierwsze
kroki a zdobycie Wiedzy Tajemnej znakomitosciom customizingu zajelo wiele
lat i, z pewnoscia, pare nieco nieudanych przedsiewziec.
--
Pozdrawiam, Artu / Kef
& 7/4 majtasow ST 955
http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta
A moze by tak rajdy motocyklowe dla motocykli?
Następne wpisy z tego wątku
- 26.01.09 15:17 zbigi
- 26.01.09 15:18 zbigi
- 26.01.09 15:51 morghul
- 27.01.09 06:57 Kuczu
- 28.01.09 01:45 zbigi
- 28.01.09 07:13 Kuczu
- 28.01.09 15:22 Jacot
- 21.04.09 10:59 wojkop
Najnowsze wątki z tej grupy
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
- Re: Kluby MC, barwy i ustalenia - pare wyjasnien (bardzo dlugie) -- total offtopic
- Covid Covidem, ale co z Różańskowiskiem?
- Faschysm w Niemczech
- Młotokros
Najnowsze wątki
- 2024-05-20 Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- 2024-05-19 Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- 2024-05-18 LED
- 2024-05-19 ceny nieruchomości
- 2024-05-18 Szczecin => UX/UI Designer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=