  • 1. Data: 2011-07-31 20:08:34
    Temat: A moze wypaw w sobote Nad Zegrze ?
    Od: sokoloko122 <sokoloko122@_NOSPAM_wp.pl>

    jak ktos chtny to pisca

  • 2. Data: 2011-07-31 20:12:23
    Temat: Re: A moze wypaw w sobote Nad Zegrze ?
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 31 Jul 2011 20:08:34 +0000 osobnik zwany sokoloko122
    wystukał:

    > jak ktos chtny to pisca

    a po polsku?

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 3. Data: 2011-07-31 21:33:48
    Od: marider <m...@g...pl>

    W dniu 2011-07-31 22:12, masti pisze:
    > Dnia pięknego Sun, 31 Jul 2011 20:08:34 +0000 osobnik zwany sokoloko122
    > wystukał:

    > a po polsku?

    To lepiej tu: http://www.mazurskimotoshow.pl/ :)

    Calkiem prawdopodobne, ze sie tyz pojawie jesli zdaze R1 ogarnac..

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 4. Data: 2011-08-01 06:47:20
    Od: sokoloko122 <sokoloko122@_NOSPAM_wp.pl>

    maridernapisal

    ze jak ktos chetny to pisac hahha zem pozjadal litery

  • 5. Data: 2011-08-01 07:15:29
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 1 Aug 2011 06:47:20 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za sokoloko122
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > ze jak ktos chetny to pisac hahha zem pozjadal litery

    Haha :/

    > --

    I bez tego wiadomo 'skont klikash'.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 6. Data: 2011-08-01 07:36:15
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    Użytkownik "sokoloko122" <sokoloko122@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...

    Czy tytułowy "WYPAW" to jakieś wspólne wymiotowanie ? Pytam bo z racji wieku
    ostatnio zaczynam nienadążać za slangiem
    --
    Jackare