  • Data: 2002-04-27 14:08:18
    Temat: Re: A propos cen Neo.
    Od: "Czapla" <c...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > vrv shared his/her HDD contents:

    > SDI = staly ip

    > zrobia to , widziles ten slupek ? wystrzelil w kosmos, NEO i SDI jest
    > naprawde TANIE w porownainiu do czegokolwiek innego , inna sprawa ze
    > nie wszedzie mozna :(

    Dokladnie... ja czekam juz 3 miesiace na SDI (Jozefow k. Otwocka). Neo
    jak mowia dopiero moze za rok.. a na SDI jestem jeden sposrod ponad 200 osob
    oczekujacych na SDI w rejonie Otwocka. Co dziwne SDI juz tutaj jest od ponad
    roku... ale na centralach jest "full"... wiec trzeba czekac na nowy sprzet.
    Ciekaw jestem rozbuduja SDI dla nas (tych 200 osob) ?? Pisalem w rozne
    miejsca , dzwonilem ... i tak naprawde uzyskalem wiele odpowiedzi ... ale
    niestety nikt mi nie powiedzial TAK/NIE. Moze ktos z Was orientuje sie...
    jak myslicie.. rozbuduja?? Przecierz 200 chetnych to chyba sporo ?

    P.S dodam ze nic poza TPSA tu nie ma .. i napewno w ciagu najblizszych 10
    miesiecy nie bedzie :(

    Pozdrawiam,

    Czapla