  • Data: 2002-04-27 22:52:49
    Temat: Re: A propos cen Neo.
    Od: m...@a...gda.pl (Marek Michalkiewicz) szukaj wiadomości tego autora

    Czapla <c...@m...pl> wrote:

    : Dokladnie... ja czekam juz 3 miesiace na SDI (Jozefow k. Otwocka). Neo

    Dopiero 3 miesiące? Zdarzają się rekordziści czekający 2 lata... ;)
    Z tymi wieloma różnymi odpowiedziami to standard w tej firmie, też
    tak miałem prawie do ostatniej chwili. Ale 200 chętnych to sporo
    (zakładając że złożyli podania - jeśli nie "bo pani w BOK powiedziała
    że SDI i tak nie ma i nie będzie" to błąd, podania trzeba składać
    niezależnie od tego, wtedy ktoś wyżej może łatwiej zauważyć problem).
    A może by tak mała pikieta, choćby 20 z tych 200 osób pod budynkiem
    TPSA z transparentami "chcemy SDI" :))))

    Marek