eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyA propos konstruktywnego spędzania czasu.. › Re: A propos konstruktywnego sp??dzania czasu..
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: A propos konstruktywnego sp??dzania czasu..
    Date: Mon, 02 Feb 2015 16:47:21 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 24
    Message-ID: <mao664$2o6$1@node1.news.atman.pl>
    References: <ma8dq4$m4g$1@usenet.news.interia.pl> <ma8hbp$2q8$1@node1.news.atman.pl>
    <ma8j2q$ved$1@dont-email.me> <ma8sko$c66$1@dont-email.me>
    <54c7f808$0$21905$65785112@news.neostrada.pl>
    <ma8u8e$j6q$1@dont-email.me>
    <54c7fdf9$0$11619$65785112@news.neostrada.pl>
    <ma8uuu$m94$1@dont-email.me> <54c808f2$0$2156$65785112@news.neostrada.pl>
    <ma96du$8ue$1@usenet.news.interia.pl> <maajl8$8cg$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <mabc4b$m9m$2@usenet.news.interia.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1501290958070.5488@quad>
    <54ca3c1f$0$3745$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1501300041320.1612@quad>
    <X...@1...0.0.1>
    <54cba3e7$0$2197$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1501312105010.3500@quad>
    <1...@4...net>
    <Pine.WNT.4.64.1502021443390.488@quad>
    NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1422892036 2822 83.142.198.226 (2 Feb 2015 15:47:16 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 2 Feb 2015 15:47:16 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.6.0
    In-Reply-To: <Pine.WNT.4.64.1502021443390.488@quad>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2555078
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2015-02-02 14:45, Gotfryd Smolik news wrote:
    > On Sat, 31 Jan 2015, J.F. wrote:
    >
    >> Jakos tego unikali. Widac przystanek "przed" jest lepszy.
    >
    > Tylko nie umiemy dojść dlaczego ;)

    Bo tramwaj stoi raz. A jakby był za, to najpierw by stał przed
    skrzyżowaniem, potem za. Oczywiście, że dałoby się zrobic, żeby tramwaj
    miał od razu zielone, z tym że nie u nas. U nas nawet jak w torach jest
    petla indukcyjna i "priorytet" dla tramwaju, to polega to na tym, że
    podjeżdza, staje na 15 sekund na czerwonym - po prostu dobrze zrobić
    tego się nie da - dlaczego? Mnie nie pytaj - mi się wydawało, że
    bardziej banalnego problemu inżynierskiego niż przewidzenie ruchu
    tramwaju o jednym stopniu swobody i dość jasno ograniczonych i poznanych
    przyspieszeniach/opóźnieniach nie ma, ale z jakiegoś powodu się nie da i
    już - od 10 lat kombinują i się nie da. Za każdym razem jak chcą zrobić
    szybki tramwaj, to okazuje się, że co prawda rzeczywiście ma sporo
    przeszkleń, ale jest wolniejszy od autobusu, który miał zastąpić i żeby
    ludzi przekonać do tego szybkiego tramwaju trzeba zlikwidować równoległą
    linie autobusową;)

    Shrek.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: