  • Data: 2018-05-17 08:39:40
    Temat: Re: A teraz z innej beczki... bazy danych
    Od: BQB <a...@s...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    > Wydaje mi się, że każdy z Nas myśli o innej skali biznesu ;-)

    Daleko nie trzeba szukać, co zrobisz, jak w firmie w której są dane
    stanie się coś takiego:
    https://niebezpiecznik.pl/post/wlamanie-do-serwerown
    i-2be-pl-od-5-dni-klienci-sa-pozbawieni-wszystkich-u
    slug-i-traca-dziesiatki-tysiecy-zlotych-kazdego-dnia
    /

    albo coś takiego:
    https://niebezpiecznik.pl/post/wybuch-gazu-w-serwero
    wni-netii/

    albo też takiego:
    https://niebezpiecznik.pl/post/awaria-w-nazwa-pl-kli
    enci-stracili-dane-takze-z-backupow/

    albo i to:
    https://niebezpiecznik.pl/post/domena-pl-przestala-d
    zialac/

    Nawet, jak masz kopię bazy lokalnie, to i tak nie przywrócisz jej, bo
    nie ma na co, trzeba na nowo postawić lokalnie albo zdalnie gdzieś cały
    system. Chyba, że masz lokalnie kopię całego wirtualnego serwera, ale
    IMO mało prawdopodobne, bo człowiek myśli "chmura ma bakapy" albo mamy
    kopię lokalnie która jest dosyć stara.