    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: ALE w a2mobile...
    Date: Sat, 17 Jun 2017 18:30:48 +0200

    "Eneuel Leszek Ciszewski" ohmmn6$eha$...@n...news.atman.pl

    > "Liwiusz" ohlbdu$4k5$...@n...news.atman.pl

    się. Może zostawiasz między pakietami puste

    > - pakiety są samoodnawialne a ja dbam o to, by forsy na odnowienie nie brakowało
    > - SIMka włożoną jest do telefonu, w którym raczej ;) netu nie można osiągnąć.

    Dziś, czyli w jeden dzień po odnowienia pakietu mam

    10,20 pln,

    choć wpłaciłem 10 pln i 20 pln, czyli łącznie było

    40 pln,

    bo 10 pln było na starcie. [ciekawe kto kogo ścierał? -- i czym?...]

    Spadło niemal 30 pln -- i tylko na rozmowy,
    zatem IMO należy oczekiwać 10,30, nie 10,20 pln.

    10 groszy to drobiazg, ale chciałem wiedzieć, czy regulamin
    nie przepowiada przepadku mienia spowodowanego przeterminowaniem...

    Najchętniej wpłaciłbym stówkę, aby mieć święty spokój na
    rok, ale nie chcę stracić za sprawą przeterminowania...

    -=-

    Ciekawy chwyt -- klient chce utrzymać się co najmniej 10 miesięcy,
    by wykorzystać te dziesięciogroszówki...

    -=-

    IMO fajnie by było jakoś tak: ---- ale jest tak:

    10,00 na starcie
    0,10 po starciu ;)
    10,10 po wpłacie 10 pln
    0,20 po kolejnym starciu
    20,20 po wpłacie 20 pln ujrzałem tylko 20,10
    10,30 po wczorajszym starciu ujrzałem tylko 10,20

    -=-

    Jeszcze raz:

    - czy nie przepadną wnętrza, gdy wleję stówę?

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. http://danutac.bialystok.pl .-.