    From: "Sempiterna" <r...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: AUS 4D - po 15 lutego
    Date: Wed, 18 Feb 2009 00:51:18 +0100

    Użytkownik "Jean" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:gnfbi3$oi9$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > tpsa Łowicz, strefa 46, s12:
    > 9393 i 9330 - dziala ale bez zapowiedzi o zmianie
    > 19393 i 19330 - działa
    >
    > z plusa
    > 9393 i 19393 - dziala ale bez zapowiedzi o zmianie
    > 9797 i 19797 jw
    > 9330 - nmtn, 19330 działa

    Hmm... przyszlo z rachunkiem pisemko o zmianie... ja Wam wszystkim
    mówię, przejedziemy się na takiej zmianie, jeśli ktoś tego szybko nie
    poprawi... Choć to nie będzie taki kaliber, jak z Biurem Numerów -
    wieszczyłęm, że bardzo podrożeje (i inne takie) - trafiłem w sedno.
    Chodzi o co - aby do numeru dodać nie 1, ale 19, by numery alarmowe były
    3-cyfrowe, a informacyjne i usługowe 6-cyfrowe. Poza tym, IMO, numery
    informacyjne obecne, 118 913 i inne 11abcd, nie powinny się absolutnie
    zaczynać na 11! To powinno być 19abcd, czyli np. 198 913, a początek 11
    zostać WYŁĄCZNIE dla numerów alarmowych. Ale najbardziej, to 9xyz
    powinno byc 199xyz, nie 19xyz. Jak to się rozwinie, zrobi się burdel w
    numeracji, rośnie też ryzyko błędnego wykreowania kolejnych numerów
    alarmowych, jeśli będą potrzebne. Dopiero jednolita długość numeru i
    wyraźnie wyróżniający się zakres numeracji, wyeliminują zagrożenie.

    --
    D4