  • Data: 2014-12-06 22:58:20
    Temat: Re: AWS-7 - kolory przewodów mikrotelefonu
    Od: Jacek Skórzewski <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 5 grudnia 2014 17:50:29 UTC+1 użytkownik ACMM-033 napisał:
    > Ano - po prostu upewnić się, czy jest sens działania - jeśli moduł
    > wypadaczył, to rzeczywiście, masz ino mebel tylko. Ostatecznie można by
    > próbować wstawić jakiś prostszy układ, pozbawiając się niestety części jego
    > właściwości... Ale mógłby być normalnym telefonem po prostu, a wrzutnik
    > przerobić na skarbonkę, gdzie by wrzucało się drobniaki po zakupach...

    Niestety jednak nie mam w zapasie drugiej płyty głównej. Coś mi się musiało pomylić.
    Szkoda.
    Może przebrnę przez instrukcję serwisową i coś przyjdzie mi do głowy. Pisał ją chyba
    pasjonat układów cyfrowych - dominują opisy lawinowo zmieniających się stanów
    logicznych na wejściach i wyjściach kolejnych przrzutników. Ale jest też sporo opisów
    procedur pomiarowych i weryfikacji sprawności poszczególnych bloków funkcjonalnych.
    Nie do pomyślenia w dzisiejszych czasach. Zupełnie tak, jakby napisali: "kliencie,
    serwisuj sobie sam, nie zawracaj nam gitary".
    W sumie już dawno chciałem kupić jakiś prosty generator i oscyloskop...

    Pozdrawiam,
    js