  • 1. Data: 2012-02-01 21:40:43
    Temat: Acer Travelmate 7320
    Od: 2late <d...@w...pl>

    Udalo sie komus zainstalowac 4gb ram w laptopie Acer Travelmate 7320?

    W instrukcji jest cos takiego:
    System memory Up to 2 GB of DDR2 667 MHz memory (for TM7320), upgradeable
    to 4 GB using two soDIMM modules (dual-channel support)

    Na razie mam 1.5 GB w dwoch slotach, w razie czego, to stare bym wywalil.

    W googlach oczywiscie jest cala masa sklepow ktore z checia mi taka pamiec
    sprzedadza i pewnie ich to nie obchodzi czy bedzie dzialac.
    Znalazlem tylko jeden sensowny wpis w ktorym ktos pisal ze nie dziala ale
    wstawil 2 x 2GB 800mHz.
    Tak na marginesie google powinno wyciac na dobre wszystkie porownywarki i
    sklepy.

    2late Outspace Communication Inc. 1999*2012 (R)

  • 2. Data: 2012-02-02 09:06:39
    Temat: Re: Acer Travelmate 7320
    Od: "PP" <p...@w...pl>

    Witam
    Polecam Crucial i ich stronę do doboru pamięci
    http://www.crucial.com/store/listparts.aspx?model=Tr
    avelMate%207320&Cat=RAM
    , ściągałem kiedyś pamięci do HP z którym są podobno problemy i dobrane
    przez nich pamięci działają bez zarzutu a ceny sa sympatyczne, w ciągu kilku
    dni miałem je w domu.
    Piotr

  • 3. Data: 2012-02-02 09:14:33
    Od: "PP" <p...@w...pl>

    Zapomniałem dodać że po lewej na dole masz film z procedurą instalacji,
    czasami pomaga jak plastiki mają nietypowo rozmieszczone zatrzaski jak było
    to w moim modelu.
    Piotr

  • 4. Data: 2012-02-02 10:01:40
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 02/02/2012 9:06 AM, PP wrote:

> [...]
    > , ściągałem kiedyś pamięci do HP z którym są podobno problemy i dobrane
    > przez nich pamięci działają bez zarzutu a ceny sa sympatyczne, w ciągu

    Dzieki.
    Ale kupic i zalozyc to zaden problem. Co jednak, jesli nie beda
    kompatybilne, akceputja zwroty?
    Masz konkretne doswiadczenia z tym modelem Acera?

    2late Outspace Communication Inc. 1999*2012 (R)

  • 5. Data: 2012-02-02 10:50:13
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2012-02-02 11:01, 2late pisze:

> [...]
    > kompatybilne, akceputja zwroty?
    > Masz konkretne doswiadczenia z tym modelem Acera?

    W takich przypadkach kolejność jest odwrotna.
    Pójść do sklepu, założyć a jak działa to kupić.

    miab

  • 6. Data: 2012-02-02 13:51:49
    Od: "PP" <p...@w...pl>

    avelMate%207320&Cat=RAM

    To są pamięci dedykowane do tego modelu, więc jeśli laptop sprawny to muszą
    działać, wysyłka z Cruciala jest bezpłatna ( przynajmniej dotychczas była ),
    jak wejdziesz na stronę główną to znajdziesz wyszukiwarke z precyzyjnym
    okresleniem modelu

  • 7. Data: 2012-02-02 16:39:34
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 02/02/2012 1:51 PM, PP wrote:

> [...]
    > ), jak wejdziesz na stronę główną to znajdziesz wyszukiwarke z precyzyjnym

    Kupilem w normalnym sklepie i mam problem:
    Jak wloze dwie kosci 2GB to nie dziala * (zamienialem kolejnosc i nic)
    Jak wloze kazda z osobna to dziala ale to zaden upgrade bo zamienic 1.5 GB
    na 2 GB to szkoda kasy
    Jak wloze do pierwszego slotu 2 GB a do drugiego stary 1GB to nie dziala
    Jak wloze do pierwszego slotu 1GB a do drugiego nowe 2 GB to dziala i mam 3 GB

    *Nie dziala znaczy dochodzi do ekranu logowania windows i pojawiaja sie
    poprzeczne linie, paski i wisi.

    jakies pomysly, da sie cos z tym jeszcze zrobic? Moze cos w BIOSie trzeba
    przestawic?
    Pamiec jakas no name, Windows XP SP3 (32bit).

    2late Outspace Communication Inc. 1999*2012 (R)

  • 8. Data: 2012-02-02 20:09:15
    Od: "PP" <p...@w...pl>

    > Kupilem w normalnym sklepie i mam problem:
    > Jak wloze dwie kosci 2GB to nie dziala * (zamienialem kolejnosc i nic)

    Jak piszą "Guaranteed-compatible with the Acer TravelMate 7320", jak kupisz
    w sklepie obok to możesz nie trafić w timingi, czytałem wiele wątków na
    temat Cruciala i dlatego zdecydowałem się na zakup pamięci u nich,
    studiowałem problemy z rozbudową pamięci w moim HP MINI 210, po włożeniu
    pamięci Cruciala zapomniałem o problemach.
    Piotr

  • 9. Data: 2012-02-02 20:16:01
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 02/02/2012 8:09 PM, PP wrote:

> [...]
    > studiowałem problemy z rozbudową pamięci w moim HP MINI 210, po włożeniu
    > pamięci Cruciala zapomniałem o problemach.

    Mam jeszcze jedno kluczowe pytanie:
    Jesli udaloby mi sie uruchomic Windows XP 32 bit z 4GB pamieci to ile
    Windows mi wykryje / obsluzy? Bo jesli np. 3.2 GB, lub cos kolo tego, to
    chyba troche szkoda sobie zawracac glowe. Laptop 4-ro letni wlasciwie lada
    miesiac bedzie zastapiony przez komputer stacjonarny wiec chyba po prostu
    zwroce te pamiec i tyle.

    2late Outspace Communication Inc. 1999*2012 (R)

  • 10. Data: 2012-02-03 06:17:43
    Od: "PP" <p...@w...pl>

    Mam 4GB, Windows XP wykrywa 3.25GB , ale jak miałem 2GB to komputer chodził
    zdecydowanie wolniej, ponadto mam na kompie Ubuntu :)