  • 1. Data: 2014-03-07 17:54:56
    Temat: Aero2
    Od: DanW <m...@g...pl>

    Witam,
    Pewnie wiele osób korzysta z Aero2, chciałbym się zapytać o opinie jak
    to działa. Potrzebuję internetu mobilnego dodatkowo do sprawdzania
    poczty, poczytania wiadomości itp. co myślicie o Areo2?
    Pozdrawiam Dan.

  • 2. Data: 2014-03-07 18:08:45
    Temat: Re: Aero2
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Fri, 07 Mar 2014 17:54:56 +0100, DanW <m...@g...pl> wrote:

> [...]
    >to działa. Potrzebuję internetu mobilnego dodatkowo do sprawdzania
    >poczty, poczytania wiadomości itp. co myślicie o Areo2?

    Trochę bez sensu pytanie bo każdy Ci napisze co innego, jest to
    internet mobilny i wszystko zależy od lokalizacji w jakiej korzystamy,
    od przeciążenia nadajników i jeszcze kilku czynników.
    Najlepiej sobie zamówić kartę i po prostu sprawdzić u siebie jak
    działa.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2014-03-07 18:36:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "DanW" lfctl2$pgt$...@n...news.atman.pl

    > Pewnie wiele osób korzysta z Aero2, chciałbym się zapytać
    > o opinie jak to działa. Potrzebuję internetu mobilnego
    > dodatkowo do sprawdzania poczty, poczytania wiadomości
    > itp. co myślicie o Areo2?

    U mnie (w Białymstoku) sprawdza się bardzo dobrze, ale pingi
    (od 0.1 s do 0.25 s) są duże a szybkość (około 450/280) mała.
    Jak na tę cenę -- rewelacja! Zero problemów z łączeniem czy
    stabilnością, o ile HSPA jest stabilne w ogóle. (a nie jest!)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2014-03-07 19:47:54
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2014-03-07 17:54, DanW pisze:
> [...]
    > to działa. Potrzebuję internetu mobilnego dodatkowo do sprawdzania
    > poczty, poczytania wiadomości itp. co myślicie o Areo2?

    Jest stare powiedzenie: darowanemu koniowi nie zagląda się w zęby. Jest
    za darmo, działa bez większych problemów, w aglomeracjach miejskich
    lepiej, na bezludziu gorzej, czasami zrywa. Ale do sprawdzania poczty,
    netu itp. - bez zarzutów.
    pwz

  • 5. Data: 2014-03-07 19:59:27
    Od: DanW <m...@g...pl>

    W dniu 2014-03-07 18:08, dizel pisze:

> [...]
    > od przeciążenia nadajników i jeszcze kilku czynników.
    > Najlepiej sobie zamówić kartę i po prostu sprawdzić u siebie jak

    Masz rację, najlepiej zamówić i sprawdzić. Jedyne co mnie powstrzymuje
    to wysyłanie ksero Dowodu Osobistego. Czy można tę kopię przekreślić i
    napisać na całej długości "tylko do zamówienia karty Aero2"?

  • 6. Data: 2014-03-07 20:22:55
    Od: Heniek <h...@g...com>

    W dniu piątek, 7 marca 2014 19:59:27 UTC+1 użytkownik DanW napisał:

    > Masz rację, najlepiej zamówić i sprawdzić. Jedyne co mnie powstrzymuje
    >
    > to wysyłanie ksero Dowodu Osobistego. Czy można tę kopię przekreślić i
    >
    > napisać na całej długości "tylko do zamówienia karty Aero2"?

    Nie kreśliłem, tylko w niezadrukowanym miejscu napisalem "Dla Aero2"
    I kartę przysłali.

    --
    Heniek

  • 7. Data: 2014-03-07 20:24:50
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Fri, 07 Mar 2014 19:59:27 +0100, DanW <m...@g...pl> wrote:

    >Masz rację, najlepiej zamówić i sprawdzić. Jedyne co mnie powstrzymuje
    >to wysyłanie ksero Dowodu Osobistego. Czy można tę kopię przekreślić i
    >napisać na całej długości "tylko do zamówienia karty Aero2"?

    Tego nie wiem, ale jeśli ktoś będzie chciał wykorzystać w jakiś sposób
    dane twojego dowodu to przekreślenie nic tu nie pomoże. Wszystko
    wyślij w jednej kopercie za potwierdzeniem odbioru i tyle, nie ma też
    co popadać w paranoje.
    Ostatnio tak znajomemu zamówiłem, nawet online nic nie wypełnialiśmy,
    tylko w jedną kopertę włożyliśmy wypełniony wniosek, xero dowodu, 2
    potwierdzenia wpłaty z poczty, wszystko wysłane za potwierdzeniem
    odbioru, i kartę otrzymał w niecały miesiąc.
    Xero dowodu potrzebne jest po to żeby nie można było zamówić więcej
    niż jedną kartę na osobę (pesel).
    Ostatnio występują problemy z połączeniem, nie zawsze zaskakuje za
    pierwszym razem, ale miejmy nadzieję że lada moment rozszerzą pule
    adresów ip. Tu szczegóły:
    http://jdtech.pl/2014/02/aero2-problemy-z-polaczenie
    m-znowu-brakuje-adresow-ip.html

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2014-03-07 20:31:11
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Fri, 07 Mar 2014 17:54:56 +0100, DanW napisał(a):

    > Pewnie wiele osób korzysta z Aero2, chciałbym się zapytać o opinie jak
    > to działa. Potrzebuję internetu mobilnego dodatkowo do sprawdzania
    > poczty, poczytania wiadomości itp. co myślicie o Areo2?

    Ja używam i bardzo sobie chwalę. Jeżeli masz świadomość ograniczeń i tam
    gdzie będziesz tego używał jest zasięg, to powinieneś być zadowolony. Ja
    kartę Aero ma włożoną do Xperii Neo V, której używam do nawigacji, poczty,
    wiadomości RSS (Feedly) i jako mobilnego hot spota dla tabletu i laptopa.
    Rozłączanie co godzinę jest niezauważalne, prędkość jest wystarczająca do
    rzeczy, które nie wyłaniają szybkich transferów. WWW ujdzie, poczta super,
    Youtuba nie da się używać komfortowo - za wolno. Zasięg jest rewelacyjny: w
    Pomorskim i dużej części Warmińsko-Mazurskiego nie trafiło mi się miejsce
    bez zasięgu. Wielką zaletą Aero jest to, że nawet w najgorszych wioskach,
    gdzie Orange, czy T-Mobile ledwie po EDGE chodzą, Aero ma te 512kb/s i
    można względnie komfortowo korzystać z netu.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 9. Data: 2014-03-07 20:43:42
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 7 Mar 2014 20:31:11 +0100, "P.B." <p...@w...pl> wrote:

> [...]
    >gdzie Orange, czy T-Mobile ledwie po EDGE chodzą, Aero ma te 512kb/s i
    >można względnie komfortowo korzystać z netu.

    Ja mam inne odczucia z używania Aero2. Właśnie w wioskach problemem
    jest zalogowanie się Aero2. Nadmorskie miejscowości - zapomnij.
    Mazury? Wolne żarty. Owszem, duże miasta OK.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 10. Data: 2014-03-07 20:51:30
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Fri, 07 Mar 2014 20:43:42 +0100, jerzu napisał(a):

    > Ja mam inne odczucia z używania Aero2. Właśnie w wioskach problemem
    > jest zalogowanie się Aero2. Nadmorskie miejscowości - zapomnij.
    > Mazury? Wolne żarty. Owszem, duże miasta OK.

    Ja miałem na myśli nie kurorty, ale prawdziwe dziury zabite dechami: Nowa
    Wieś Przywidzka koło Kościerzyny, Liszkowo koło Bornego Sulinowa,
    peryferyjna dzielnica Kartuz i tym podobne. Co ciekawe w Człuchowie albo
    Chojnicach nie ma nawet śladu Aero2.
    Mi zasięg poprawił się znacznie od czasu gdy ruszył roaming Aero w Plusie -
    ze stanu "prawie nigdzie nie działa" przeszło do "działa prawie wszędzie".

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek