  • 21. Data: 2014-03-08 23:14:59
    Temat: Re: Aero2
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-03-07 17:54, DanW pisze:
    > Witam,
    > Pewnie wiele osób korzysta z Aero2, chciałbym się zapytać o opinie jak
    > to działa. Potrzebuję internetu mobilnego dodatkowo do sprawdzania
    > poczty, poczytania wiadomości itp. co myślicie o Areo2?

    Fajnie działa. Normalnie, tylko trochę wolniej niż LAN.

    --
    animka

  • 22. Data: 2014-03-08 23:25:42
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-03-07 20:24, dizel pisze:
    > Tego nie wiem, ale jeśli ktoś będzie chciał wykorzystać w jakiś sposób
    > dane twojego dowodu to przekreślenie nic tu nie pomoże. Wszystko
    > wyślij w jednej kopercie za potwierdzeniem odbioru i tyle, nie ma też
    > co popadać w paranoje.
    > Ostatnio tak znajomemu zamówiłem, nawet online nic nie wypełnialiśmy,
    > tylko w jedną kopertę włożyliśmy wypełniony wniosek, xero dowodu, 2
    > potwierdzenia wpłaty z poczty, wszystko wysłane za potwierdzeniem
    > odbioru, i kartę otrzymał w niecały miesiąc.

    Ja wysłałam wszystko jako załączniki pocztą e-mail.
    Tu masz prostą instrukcję z Aero2:
    http://www.aero2.pl/Bezplatny-Internet/Zamow-karte/J
    ak-uzyskac-karte

    --
    animka

  • 23. Data: 2014-03-09 15:14:57
    Od: DanW <m...@g...pl>

    W dniu 2014-03-08 23:14, animka pisze:

    > Fajnie działa. Normalnie, tylko trochę wolniej niż LAN.

    Zamówiłem kartę, mam modem Huawei E173u-2 oby działało - ma ktoś
    doświadczenie z tym sprzętem?

  • 24. Data: 2014-03-09 17:18:10
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-03-08 00:51, Wojtek W. pisze:

    > Do monitorowania sieci używam G-NetTrack jak dla mnie rewelacja.
    > Po wprowadzeniu bazy BTS-ów pokazuje na mapie live która stacja i
    > sektor nas obsługuje.
    > http://www.youtube.com/watch?v=RSuxt2FrXXc
    > Do tego wszelkie dane można zapisać (level, cellid, snr ...) do pliku
    > i na spokojnie obejrzeć
    > potem za pomocą strony
    > http://www.gyokovsolutions.com/G-NetDiag/G-NetDiag.h
    tml
    > albo Google Earth
    >
    > W.W.

    Ciekawy program.. A skąd wziąć taką bazę BTS-ów do tego programu
    (G-NetTrack), jest do pobrania z poziomu samego programu?

  • 25. Data: 2014-03-10 00:30:15
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2014-03-09 15:14, DanW pisze:

    > Zamówiłem kartę, mam modem Huawei E173u-2 oby działało - ma ktoś
    > doświadczenie z tym sprzętem?

    <http://jdtech.pl/2011/06/aero2-zestawienie-zgodnych
    -modemow-w-budowie.html>

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 26. Data: 2014-03-10 00:34:42
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    > Zamówiłem kartę, mam modem Huawei E173u-2 oby działało - ma ktoś
    > doświadczenie z tym sprzętem?

    Mam chyba ten sam modem, ale nie używam, bo mi z Aero2 i tabletem nie
    działał.
    W komputerze działał, internet był.
    Teraz mam inny tablet i już mi modem nie jest do niego potrzebny, bo
    karta Aero2 siedzi w tablecie.

    --
    animka

  • 27. Data: 2014-03-10 20:19:48
    Od: Jawi <t...@p...com>

    W dniu 2014-03-08 23:14, animka pisze:
    > Fajnie działa. Normalnie, tylko trochę wolniej niż LAN.
    jaki lan?

  • 28. Data: 2014-03-10 23:17:45
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 07 Mar 2014 19:59:27 +0100, DanW <m...@g...pl> wrote:

    >Masz rację, najlepiej zamówić i sprawdzić. Jedyne co mnie powstrzymuje
    >to wysyłanie ksero Dowodu Osobistego. Czy można tę kopię przekreślić i
    >napisać na całej długości "tylko do zamówienia karty Aero2"?
    Ja tak zrobiłem i kartę otrzymałem.

    WAM
    --
    www.wpolskichgorach.pl
    www.spanienamazurach.pl

  • 29. Data: 2014-03-11 07:34:59
    Od: DanW <m...@g...pl>

    W dniu 2014-03-10 20:19, Jawi pisze:
    > jaki lan?
    Może ma neosdtradę do 512 kb/s podłączoną do gniazda RJ45 ;-)

  • 30. Data: 2014-03-11 18:41:46
    Od: Jawi <t...@p...com>

    W dniu 2014-03-11 07:34, DanW pisze:
    > Może ma neosdtradę do 512 kb/s podłączoną do gniazda RJ45 ;-)
    a że wyczytała że karta sieciowa to 1Gb to będzie reklamować i pisać -
    "nigdy więcej n..., bo "oszukujom" ;)