  • Data: 2018-02-17 09:28:26
    Temat: Re: Aku NiMH - jakie do tel. stacjonarnego?
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-02-17 o 03:41, JaNus pisze:

    > Może (może!) te "moje" eneloopy były też kitajskie, podróbki? Nie wiem,
    > czy jest sposób aby to sprawdzić?

    Tak, kupować w sprawdzonych miejscach. Sprawdzać oznaczenia. Nie żałować
    kasy na kupowanie w blistrach.
    Poza tym, że i w Eneloopach zdarzają się kiepskie egzemplarze, ale
    generalnie jak jest sprawny to działa długo i bez problemów. Swego czasu
    przeciętnie z opakowania 4 sztuk jeden dość szybko padał, reszta
    działała latami. Akumulatory innych producentów po prostu dość szybko
    padały, ale nie tak szybko jak ten jeden "wybrany" z eneloopów.
    Pamiętaj, że oni tam nad tym pracują cały czas i eneloopy sprzed paru
    lat to coś innego niż to co teraz produkują.

    > Wracam w koło Macieju:
    > mniejsze aku przeżywają więcej cykli, i już!

    Ale w telefonie to one wcale w cyklach nie chodzą tylko są podładowywane
    w bliżej nieokreślony sposób.

    Pozdrawiam

    DD