    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Akumulator ciśnienia
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Tue, 16 Aug 2016 13:53:45 +0200

    Dnia Tue, 16 Aug 2016 01:25:37 -0700 (PDT), Konrad Anikiel napisał(a):

    > Nie chce mi się szukać po polskich przepisach, ale możesz mieć
    > obowiązek rejestracji tego w UDT. Samodziełki Ci nie odbiorą
    > choćbyś spuchł.

    Toz on chce uzyc gotowej butli. Tylko ta zmiana przeznaczenia ...

    Poza tym ... jesli nic sie nie zmienilo, to i samodielka moze byc do
    odbioru. Trzeba projektu, obliczen, projekt do zatwierdzenia,
    to takie trudne nie bylo ... boje sie tylko, ze moga byc potrzebne
    jakies atesty od wykonawcy, np spawacza.

    J.