eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaAkumulator ołowiowy samochodowy, końcowe napięcie ładowania 14,4V kontra 16,2V › Re: Akumulator ołowiowy samochodowy, końcowe napięcie ładowania 14,4V kontra 16,2V [OT]
  • Data: 2019-01-10 10:05:46
    Temat: Re: Akumulator ołowiowy samochodowy, końcowe napięcie ładowania 14,4V kontra 16,2V [OT]
    Od: q...@t...no1 (Queequeg) szukaj wiadomości tego autora

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Tak swoja droga - jak Zagórski jeszcze organizowal we Wrocku imprezy, to
    > bylo stoisko z jakimis mineralami, kamieniami, odpromiennikami. I tam
    > obsluga fachowo opowiadala, doradzala i dobierala ... i az mnie
    > ciekawilo - wierza w to, co sprzedaja, czy tak mistrzowsko opanowali
    > naciaganie klienta ...

    Jak obsługa, to pewnie opanowali naciąganie.

    Kiedyś podjechałem do jakiegoś Euro czy innego elektromarketu po telewizor
    (był już zamówiony i opłacony, miałem go tylko przywieźć samochodem).
    Sprzedawca bardzo przekonująco doradzał mi jeszcze jakiś super kabel HDMI
    za 100 zł, bo lepsza jakość obrazu, bo mniejsze straty sygnału, bo
    mniejsze szumy, bo ostrzejszy obraz, bo żywsze kolory itd. itp.

    Na koniec stwierdził z rozbrajającą szczerością "cholera, nie udało się".
    No nie, tym razem się nie udało, a jak przyjdzie ktoś, kto się nie zna, to
    się uda.

    Tzn. nie mówię, że warto kupować tanie badziewie, które rozpada się od
    patrzenia, ale z tymi kolorami i ostrością obrazu... no cóż.

    --
    http://facebook.com/groups/pl.misc.elektronika