eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaAkumulatory 18650 › Re: Akumulatory 18650
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
    stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    References: <e...@g...com>
    <mr7bqo$5fu$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@g...com>
    <55d813ae$0$8387$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <55dadc7d$0$4780$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <55daeba3$0$4780$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    <55db006c$0$4783$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    <55db1de3$0$27508$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    <55db32d9$0$4765$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <55db4cc4$0$4778$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <11ezb0amile5q$.wk3wuxoicco$.dlg@40tude.net>
    <8...@g...com>
    In-Reply-To: <8...@g...com>
    Subject: Re: Akumulatory 18650
    Date: Tue, 25 Aug 2015 10:18:29 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 92
    Message-ID: <55dc24db$0$4780$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.164.162
    X-Trace: 1440490715 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 4780 83.30.164.162:60147
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:34986
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Konrad Anikiel" napisał w wiadomości
    W dniu poniedziałek, 24 sierpnia 2015 22:14:54 UTC+2 użytkownik J.F.
    napisał:
    > Dnia Mon, 24 Aug 2015 11:11:29 -0700 (PDT), Konrad Anikiel
    > napisał(a):
    >> > A nie wyobraziłeś sobie że jakiś dyrektorciu mógł chcieć
    >> > zabłysnąć i
    >> > zrobił fikcyjny rozwój fikcyjnego projektu? Przekonał firmę że ma
    >> > gotowe rozwiązanie, podczas gdy to w rzeczywistości nie działało?
    >
    >> Ale ktorego projektu - 787 w calosci czy baterii il-ion do niego ?
    >A co się popsuło, baterie czy samolot?

    I baterie, i samolot, przez nie.

    >> 787 lata, certyfikacje rozne przeszedl, wiec chyba jest dobry.
    >-Ile kół ma traktor?
    >-Cztery

    mniejsza o zarty - jaki scenariusz miales na mysli piszac o celowym
    dzialaniu ?
    Komu moze zalezec na umyslnym nienaprawianiu baterii, jesli reszta
    samolotu jest dobra ?

    >> Bo oczywiscie baterie/systemy elektryczne mogly byc niedopracowane,
    >> ale ja tego umyslnym dzialaniem nie nazwe. Chyba, ze masz na mysli
    >> umyslne wypuszczenie przed dopracowaniem ... no, to sie moze w
    >> glowie
    >> dyrektora zalegnac ... ale potem powinien szybko dopracowywac.

    >W końcu dopracuje. Ale będzie musiał poszukac ludzi, takich co
    >umieją, a nie ściemniają. Może trochę potrwać.

    Czyli na razie nie potrafia tego naprawic, a nie "nie chca".

    >> >> Bo inaczej, to juz by pewnie dotarli do tego co zawiodlo.
    >> >> Jakby zarzadowi zalezalo, to szybko by ustalili co.
    >> >> A jednak najwyrazniej nie wiedza. Co mnie wcale nie dziwi -
    >> >> produkt
    >> >> niby prosty, a jednoczesnie skomplikowany, duzo czynnikow
    >> >> wchodzi w
    >> >> gre i najwyrazniej nie wiedza, ktory jest istotny.
    >> > Skąd wiesz że nie wiedzą?
    >
    >> No to wracamy do umyslnosci - komu zalezy, zeby 787 nie latal i
    >> dlaczego ? Prezesowi Boeinga chyba nie, wiec powinien naciskac, aby
    >> jednak latal.

    >No to powiedz na kogo taki prezes Boeinga naciska. Ilu ma ludzi
    >którym wydaje polecenia i od których otrzymuje informację i co oni
    >wiedzą o bateriach litowo-jonowych?

    prezes ma swojego dyrektora technicznego i kierownika projektu, oni
    maja kierownika dzialu elektrycznego i im wszystkim powinno zalezec na
    tym, aby samolot latal, premie dostac itp.
    Prezes ma ponadto prezesa Yuasa-LP, ktoremu tez zalezy, aby produkt
    jego firmy cieszyl sie dobra opinia. Wiec po jednym telefonie wysle
    czlowieka, ktory jesli cos znajdzie, to raport napisze. I ten raport
    trafi na biurko prezesa.

    >Skąd w Tobie wiara że takie problemy rozwiązuje się przez pociąganie
    >sznurkami?

    Nie nie - to reakcja na twoje "oni wiedza, ale nie powiedza".

    >> > [...] Firma straciła certyfikat, odrobienie go trwało
    >> > kilka miesięcy, iluś tam klientów odwołało zamówienia, iluś tam
    >> > otrzymało swój sprzęt z opóźnieniem (kary umowne, a jakże).
    >> > Kosztowało to firmę 20 milionów funtów. Jak myślisz, "wiedzieli"
    >> > czy "nie wiedzieli" jak problem rozwiązać? Ktoś tam wiedział,
    >> > ktoś
    >> > tam uznał że problemu nie ma w ogóle, a cała reszta nie wiedziała
    >> > ossochosi.
    >> Ale jak juz inny inspektor przyszedl, to chyba jednak szybko
    >> rzucono
    >> sie na obliczenia i wiadomo bylo co zmienic.
    >Trwało kilka miesięcy.

    Procedura certyfikacji taka dluga, czy nikomu sie nie chcialo szybciej
    ?
    To moze to nie byl taki istotny produkt dla firmy ?
    Czy ktos chcial cos udowodnic ?

    >> Gorzej jak sie zapala czy peka i nie wiadomo dlaczego. (*)
    >> Komu moze zalezec, zeby dalej nie wiedziano dlaczego ?

    >Temu, co się boi dostać po dupie.

    I co - jak bedzie czekal, to cos sie polepszy ?

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: