    From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Akumulatory 18650
    Date: Tue, 25 Aug 2015 22:30:10 +0200
    <9...@g...com>
    <55db4cc4$0$4778$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <11ezb0amile5q$.wk3wuxoicco$.dlg@40tude.net>
    <mrg4of$mdl$1@node2.news.atman.pl>
    <1i6p6wyeiegwt.wgsk12ypbesn$.dlg@40tude.net>
    <mrg97m$qv8$1@node2.news.atman.pl>
    <55dc21d0$0$27516$65785112@news.neostrada.pl>
    <mrhbku$9na$1@node1.news.atman.pl>
    <55dc3f12$0$8386$65785112@news.neostrada.pl>

    news:55dc3f12$0$8386$65785112@news.neostrada.pl...

    > Spolka notowana na gieldzie, to wlascicielom chyba zalezalo.
    > Mozliwe, ze nie wszystkim :-)

    > Po pierwsze - to im Covex nie zaplacil 50 mln.
    > Ale potem mieli dokonczyc na wlasny rachunek - i na tym tez stracili.

    W dużym biznesie robi się rzeczy o jakich nawet filozofom się nie śniło. :)

    > Ale referencji brak.
    > Chyba, ze siostrzana spolka od dawna wystepowala jako podwykonawca, i moze
    > sie potem pochwalic wykonawstwem paru zamowien...

    Tak jak mówisz. Jedno zlecenie można przepuścić przez kilka firm.
    Duże firmy nigdy nie występują same. Różne działalności, duże projekty,
    zobowiązania są rozrzucone po firmach zależnych. Jak coś zaczyna iść źle to
    poświęca się jedną firmę, a aktywa przerzuca do innych. Wtedy wierzyciele
    niewiele zabiorą. Zawsze trzyma się zapasowe spółki w odwodzie.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba