eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaAkumulatory 18650 › Re: Akumulatory 18650
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
    stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Akumulatory 18650
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    References: <e...@g...com>
    <mr7bqo$5fu$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@g...com>
    <55d813ae$0$8387$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <55dadc7d$0$4780$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <55daeba3$0$4780$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    <55db006c$0$4783$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    <55db1de3$0$27508$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    <55db32d9$0$4765$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <55db4cc4$0$4778$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <11ezb0amile5q$.wk3wuxoicco$.dlg@40tude.net>
    <8...@g...com>
    From: WM <c...@p...onet.pl>
    Date: Sat, 29 Aug 2015 09:35:22 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/38.2.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <8...@g...com>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 43
    Message-ID: <55e160be$0$27514$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.6.247.143
    X-Trace: 1440833726 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27514 83.6.247.143:59747
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:35090
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2015-08-25 o 09:19, Konrad Anikiel pisze:

    >>
    >> No to wracamy do umyslnosci - komu zalezy, zeby 787 nie latal i
    >> dlaczego ? Prezesowi Boeinga chyba nie, wiec powinien naciskac, aby
    >> jednak latal.
    >
    > No to powiedz na kogo taki prezes Boeinga naciska. Ilu ma ludzi którym wydaje
    polecenia i od których otrzymuje informację i co oni wiedzą o bateriach
    litowo-jonowych? Skąd w Tobie wiara że takie problemy rozwiązuje się przez pociąganie
    sznurkami?
    >

    Boening obiecal 20% spadek zuzycia paliwa, co mialy zapewnic magiczne
    baterie li jon.
    Zmieniajac baterie na inne, tych 20% nie da sie utrzymac.
    Firma zapedzila sie sama w krzywy rog i jest zmuszona trzymac sie lijon.

    http://www.frequentbusinesstraveler.com/2013/01/ntsb
    -rules-out-excessive-voltage-as-cause-for-dreamliner
    -battery-fire/

    Znam przypadek firmy, w ktorej konstruktor opracowal metode uzyskania
    miniaturyzacji urzadzenia przy polepszonych parametrach pracy.
    Przystapil do dzialania i wprawdzie uzyskal zalozone rezultaty,
    ale pojawily sie problemy, ktore trudno bylo wczesniej przewidziec,
    bo producencent kluczowego podzespolu ukryl pewne niewygodne dla siebie
    fakty.

    Na pytanie klienta, dlaczego nie poinformowal o tej wadzie,
    producent bezczelnie odpowiedzial, ze nie bylo takiego zapytania.
    Jednak chyba wiecej klientow wpedzil w problemy,
    bo wycofal produkt i wprowadzil nowy ulepszony,
    ale o wiekszych gabarytach.

    Konstruktor chcial powiekszyc, dostosowac wymiary urzadzenia
    do nowych gabarytow podzespolu ale ku swojemu zdumieniu napotkal opor
    kierownictwa.
    Okazalo sie, ze zdazyli oni wydrukowac prospekty z wymiarami.
    Zdazyli pozawierac umowy, pobrac kredyty na produkcje.

    Niestety wsrod kadry kierowniczej jest wielu hazardzistow,
    ktorzy podejmuja niepotrzebne ryzyko.

    WM



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 01.09.15 14:32 J.F.

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: