    From: " 666" <...@...6>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Akumulatory AA Kodak 2100 mAh w Biedro
    Date: Sat, 13 Dec 2014 21:45:38 +0100

    Nie róbmy tez psychozy, że jedyne dobre aku to eneloopy.
    A gdzie Energizer, a gdzie Duracell, a gdzie Varta?
    Jakby były taką niezastapioną rewelacją, to by Sanyo wykupiło Panasonica, a
    nie na odwrót ;-)))
    No i nie robią w rozmiarach R14 (Baby, C) ani R20 (D).
    BTW bardzo mi się sprawdzają paluszki Kodaka (w sensie dobre i realtywnie
    niedrogie w sklepach sieci Kodak Express) w wymagajacych zastosowaniach, do
    których aku się nie nadają (1,2 V NiMH zamiast wymaganego 1,5V
    alkalicznych).

    -----