    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Aliexpres - płyty z odzysku
    From: pueblo <n...@n...pl>
    Date: 30 May 2020 11:51:35 GMT

    Witaj Marcin Debowski, 30 maj 2020 w
    news:hMmAG.69714$nS2.45331@fx09.ams1 napisałeś/aś:

    > O tyle nie rozumiem, że na Allegro są dziesiątki lapków C2D, czesto
    > kompletnych i sprawnych w tym zakresie cenowym. Nawet są ze 2 z
    > G550.

    Ja o tyle rozumiem, że pewnie Jacek ma takiego, w dobrym, znanym stanie,
    którego boli tylko płyta główna

    > Sam w ramach akcji telemost koronawirusowy do teścia, kupiłem mu
    > na alegro multimedialny C2D za ca 250 zł.

    W takim przypadku chyba też wolałbym wydać 120 i mieć z powrotem sprawny
    sprzęt niż wybierać coś z tej masy szrotów na allegro. Poza tym za 30 zł
    można zrobić upgrade cpu na coś odczuwalnie szybszego.