    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Aliexpres - płyty z odzysku
    Date: Sun, 31 May 2020 02:47:42 GMT

    On 2020-05-30, pueblo <n...@n...pl> wrote:
    > Witaj Marcin Debowski, 30 maj 2020 w

    > Ja o tyle rozumiem, że pewnie Jacek ma takiego, w dobrym, znanym stanie,
    > którego boli tylko płyta główna

    No jeśli tak... ale oszacował też resztę, będzie odsprzdawał? :)

    > W takim przypadku chyba też wolałbym wydać 120 i mieć z powrotem sprawny
    > sprzęt niż wybierać coś z tej masy szrotów na allegro. Poza tym za 30 zł
    > można zrobić upgrade cpu na coś odczuwalnie szybszego.

    Mam lepsze doświadczenia z Alegro niż z innymi podobnymi platformami.
    Generalnie, jak kupuję w takich miejscach to rownie istotne jak co,
    jest od kogo.

    Z Alim jest ten problem, że trzeba odsyłać. Ich "BOK" działa sprawnie,
    ale często nie ma to finansowo sensu. Dodatkowo, w tym okresie (covid te
    sprawy) jest MZ straszny burdel na styku poczta/cło. Dość powiedzieć, że
    jedna przesyłka z Alego wisi mi na polskim cle już 3ci tydzień. Inna, w
    ogole nie wiem gdzie jest. Z 30% przesyłek (do Polski i nie do Polski)
    miałem pokasowanych, gdzie milusińscy aliekspersowicze nawet o tym nie
    poinformowali. Przychodziło powiadomienie, że przesyłka wyszła,
    sprawdzam status np. po 1.5 tygodnia i widzę, że sprzedawca skasował
    przesyłkę.

    --
    Marcin