    From: Piotr Wyderski <p...@n...mil>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: AllPCB a Technoservice
    Date: Fri, 27 Apr 2018 02:19:34 +0200

    Piotr Gałka wrote:

    > Myślałem, że piszesz o seriach produkcyjnych.

    Nie ma sprzeczności, mam krótkie serie produkcyjne. :-)

    > Nigdy nic w Chinach nie zamawiałem, ale słyszałem same dobre rzeczy na
    > temat jakości. Chyba bym się nie obawiał.

    Poszło.

    > W ich koncepcji TS-ki, gdy łączą na jednej formatce płytki różnych
    > klientów da się chyba zrozumieć źródło takich ograniczeń

    A jak sobie z tym radzi Chińczyk, skoro pozwala zaszaleć?

    > w końcu to ma być dla prototypów - kolor nie powinien grać wielkiej roli.

    W prototypie rozumianym dosłownie oczywiście nie, natomiast w krótkich
    seriach już może grać. I oni właśnie nie pokrywają mojego przypadku.
    Albo milion sztuk z pełnej palety, albo TSkowy kaftan bezpieczeństwa.
    Tertium datur: Chińczyk. Natomiast ciekawi mnie, jak to będzie z
    przelotkami ślepymi, bo mnie bardzo kusi w pewnym urządzeniu zrobienie
    sobie warstwy HV bez dziurek. Wiem, że Techno w wersji produkcyjnej
    potrafi, a AllPCB się nie chwali, że potrafi, zapytam.

    > Co najmniej 80% naszych płytek w ogóle nie ma opisu, dwustronnego nigdy
    > nie potrzebowaliśmy.

    Też się zastanawiałem, ale skoro dają za darmo, to można wkleić logo
    i miniinstrukcję obsługi.

    > Jeszcze nie wyszedłem poza 2 warstwy. Raz miałem wybór albo 4 warstwy,
    > albo dwa druciki (bo nie chciałem robić wyrw w warstwie GND) - wybrałem
    > druciki.

    Ja mam 16 układów scalonych i 2 tranzystory D2PAK. To wszystko
    tworzy dwa osobne obwody 230V z wzajemną izolacją funkcjonalną
    2,5mm każdy i obwód niskonapięciowy z izolacją 7mm od tych
    wysokonapięciowych, a to wszystko na powierzchni 55,5x20,4mm.
    Do tego po jednej ze stron "wysokich" wisi sobie dwukanałowy ADC
    pędzony ~50MHz. Obwody wysokonapięciowe zasilane z izolowanej
    przetwornicy push-pull na tejże płytce. To nie miało szansy wejść
    na płytkę dwuwarstwową.

    Pozdrawiam, Piotr