eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAlternator padł › Re: Alternator padł
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrad
    a.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.misc.samochody
    References: <okvh3d$f4f$3@dont-email.me> <okvo0u$kav$1@node2.news.atman.pl>
    <ol074b$h20$1$jacekrut@news.chmurka.net>
    <ol0feq$9da$1@node2.news.atman.pl> <ol1lmg$b1m$1@node2.news.atman.pl>
    <ol282u$rbd$1@node2.news.atman.pl>
    <ol2mlr$h4a$1$jacekrut@news.chmurka.net>
    <ol2n71$n7u$1@node1.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <ol2n71$n7u$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Alternator padł
    Date: Mon, 24 Jul 2017 10:49:17 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 23
    Message-ID: <5975b499$0$5163$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.149.218
    X-Trace: 1500886169 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5163 83.30.149.218:56834
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:721269 pl.misc.samochody:2611069
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Janusz" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:ol2n71$n7u$...@n...news.atman.pl...
    >To teraz pomyśl że w innych autach jeszcze do tych 53A trzeba
    >dorzucić
    >tak 50-70A :) widziałem auta że jak zgasł silnik a kierowca zakręcił
    >kierownicą to aż światła mijania przygasały, tak obciążało
    >akumulator.
    >To też jest przyczynek do tego że teraz akumulatory szybciej padają
    >niż kiedyś, jak np jedzisz dużo po mieście głównie w korku na luzie i
    >kręcisz kierownicą
    >wtedy wiekszość prądu idzie z akumulatora.

    Ale czy taki duzy przyczynek ?
    Chwila tego obciazenia, mniejsze niz z rozrusznika, alternator cos tam
    jednak laduje - rozruchowy akumulator dostosowany do krotkich i duzych
    obciazen nie powinien miec z tym klopotow.

    Chinska jakosc i tyle :)



    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: