  • Data: 2016-09-27 21:23:25
    Temat: Re: Altium - jak zdefiniować PADa?
    Od: AlexY <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    s...@g...com pisze:
    [..]
    > Autoroutery mogą być przydatne w kilku przypadkach:
    > 1) projekty amatorskie
    > 2) Stosunkowo prosta analogówka
    > 3) dosyć poważnie zagmatwane siano cyfrowe, ale na dosyć niskich częstotliwościach.
    >
    > Osobiście autorouter wykorzystuję TYLKO do fanouta układów BGA. Jednym mlaśnięciem
    myszy mam zrobioną porządnie robotę przez automat w 1-2 sekundy. Natomiast ustawianie
    priorytetów, wszelakich constraintsów jest robotą koszmarną i czesto wręcz
    niewykonalną. Routowanie pełnym automatem sygnałów oznaczonych jako LVDS, to na
    każdym znanym mi automacie jedna kaszana.

    Autorouter musi mieć obsługę linii różnicowych i HF, a na schemacie te
    linie muszą być odpowiednio oznaczone ale fakt, że w tych wypadkach i
    tak lepiej ręcznie je poprowadzić albo trzeba je skorygować.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html