  • Data: 2016-09-28 03:16:52
    Temat: Re: Altium - jak zdefiniować PADa?
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 27 września 2016 21:23:32 UTC+2 użytkownik AlexY napisał:
    > s...@g...com pisze:
    > [..]

    mlaśnięciem myszy mam zrobioną porządnie robotę przez automat w 1-2 sekundy.
    Natomiast ustawianie priorytetów, wszelakich constraintsów jest robotą koszmarną i
    czesto wręcz niewykonalną. Routowanie pełnym automatem sygnałów oznaczonych jako
    LVDS, to na każdym znanym mi automacie jedna kaszana.

    > Autorouter musi mieć obsługę linii różnicowych i HF, a na schemacie te
    > linie muszą być odpowiednio oznaczone ale fakt, że w tych wypadkach i
    > tak lepiej ręcznie je poprowadzić albo trzeba je skorygować.

    No i tak to kurka wódka jest właśnie w altiumie!! Z poziomu schematu oznaczasz
    dyrektywą (za przeproszeniem :)) linie różnicowe i dalej bardzo wygodnie ciągniesz na
    PCB 2 druty naraz z zachowaniem odpowiednich odległości. Ale robisz to w zasadzie na
    półautomacie. Za przeproszeniem, ciągniesz druty ręcznie (bez głupich podtekstów).
    Pełny automat przy kilkudziesięciu liniach LVDS daje na wszelakich znanych mi
    autorouterach bydło nie do opisania, bądź wręcz kładzie się na duperelach..

    Kontrolowany ręcznie półautomat, to dobra sprawa !!