  • Data: 2015-07-06 21:28:33
    Temat: Re: Amerykańska technologia lodówkowa
    Od: Dupek Żołędas <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06-07-15 o 17:32, JK pisze:

    > No to dodam swoje trzy grosze.
    > Tworzywa sztuczne (plastyki) mają to do siebie, że ulegają powolnej
    > degradacji. Albo pod wpływem światła (UV) albo tlenu, albo tego i tego.
    > Wynikiem degradacji jest ich żółknięcie, zwiększona kruchość, etc.
    > Aby ten problem wyeliminować, dodaje się do tych "plastyków" różnych
    > substancji, plastyfikatorów i stabilizatorów (np. OTCs, BPA).
    > I wszystko byłoby OK, gdyby nie fakt, że te dodatki potrafią bardzo
    > niekorzystnie wpływać na ludzi, gdyż z reguły mają właściwości
    > zaburzające normalną pracę układu hormonalnego u człowieka.
> [...]
    Dość rzadko jadam elementy lodówek na śniadanie,ale dla osób gustujących
    w takiej diecie to istotnie problem.
    Jako chemik z drugiego wykształcenia powiem,że te przeróżne teorie o
    szkodliwościach tego i owego można sobie wsadzić.

    Poza tym...płać podwójny ZUS to będziesz żył wiecznie.
    Z tego co wiem jeszcze nikomu się nie udało.