  • Data: 2015-07-06 22:34:46
    Temat: Re: Amerykańska technologia lodówkowa
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem czemu narzekasz. Ja mam dwusprężarkowego Whirlpoola mającego z
    > 18 lat. Wymieniałem w nim tylko kiedyś termostat. Teraz trafił do garażu
    > (na napoje i takie tam) z którego wywaliłem starego ponad 20 letniego
    > Polara. Działał cały czas, tylko ramkę pod uszczelką zeżarła rdza i
    > szybko się zaszraniał. A pierwsza jaką miałem to była jakaś Foka II.
    > Podobno bardzo awaryjna. Działała z 25 lat.

    Ja nie narzekam, tylko stwierdzam fakt.
    Moja polska lodówka w mojej kuchni, mimo że ma 10 lat, jest wrakiem
    jeśli chodzi o ilość defektów różnych mechanicznych pierdółek w rodzaju
    plastykowych elementów w środku - czyli tam ramek, wsporników szyb itp.
    Chodzi, chłodzi - ale wygląda w środku jakby miała 100 lat a nie 10.

    A lodówka USA ma lat 20 i jest jak nowa.

    I to jest ciut zastanawiające.