  • 1. Data: 2010-02-10 20:18:54
    Temat: Amerykanskie firmy aftermarketowe
    Od: choppers_polska <c...@o...pl>

    Witam.
    Przymierzam sie do zakupu wysunietych podnozek do Road Stara firmy
    MAPAM. Jedyne miejsca jakie znalazlem po kozystej cenie to Chrome and
    Leather Plus , cycle parts usa, jirehmetric. stad moje pytanie. Czy te
    firmy sa uczciwe i wszystko wysylaja bo ja sie na tym znam ale osoba
    odbierajaca je w USA niekoniecznie.

  • 2. Data: 2010-02-10 20:38:36
    Temat: Re: Amerykanskie firmy aftermarketowe
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-02-10 21:18, choppers_polska pisze:
> [...]
    > Leather Plus , cycle parts usa, jirehmetric. stad moje pytanie. Czy te
    > firmy sa uczciwe i wszystko wysylaja bo ja sie na tym znam ale osoba

    To kup na ebay.com i zaplac PayPalem. Tam masz wielu sprzedawcow z
    tysiacami pozytywow i Ci sa mocno wiarygodni. Malo ktory zechce sobie
    psuc opinie wyslajac cos niekompletnego lub niezgodnego z opisem. Wielu
    zreszta chetnie wysyla do Europy.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 3. Data: 2010-02-10 20:44:48
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-02-10 21:18, choppers_polska pisze:
    > Witam.
    > Przymierzam sie do zakupu wysunietych podnozek do Road Stara firmy
    > MAPAM.

    Tak BTW. Wytlumacz mi sens sciagania z USA czesci produkowanych we
    Wloszech do japonskiego motocykla ?

  • 4. Data: 2010-02-10 21:12:43
    Od: choppers_polska <c...@o...pl>

    On 10 Lut, 21:44, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Tak BTW. Wytlumacz mi sens sciagania z USA czesci produkowanych we
    > Wloszech do japonskiego motocykla ?
    >
    > --
    > Kuczu

    Sens jest bardzo prosty!! W Europie niemoge znalezc dystrybutora tych
    rzeczy, a producent nie sprzedaje detalicznie. Nawet jesli w europie
    znalazlbym cos takiego to ceny sa podobne, jak nie wieksze, a wszystko
    mnozymy x4. Z USA x3. Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o kase :)
    Chyba ze znasz Polskich dobrych rzemieslnikow dajacych rade zrobic to
    samemu...

  • 5. Data: 2010-02-10 22:22:59
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-02-10 22:12, choppers_polska pisze:

    > Sens jest bardzo prosty!! W Europie niemoge znalezc dystrybutora tych
    > rzeczy, a producent nie sprzedaje detalicznie.

    W takim razie nie warto sie tym interesowac. Zwlaszcza ze ta wloszcztzna
    wyglada slabo. Troche pogietej nierdzewnej blachy i zero polotu. Jak dla
    mnie tandeta. Serio.

    > Nawet jesli w europie znalazlbym cos takiego to ceny sa podobne, jak nie wieksze, a
    wszystko
    > mnozymy x4. Z USA x3.

    Jasne, do tego wysylka z USA, lapa celnika itp. Rzeczywiscie logiczne ;)

    > Chyba ze znasz Polskich dobrych rzemieslnikow dajacych rade zrobic to
    > samemu...

    Duzo latwiej dorobic adaptery i zamontowac, jak bialy czlowiek, porzadne
    frezowane z alu podnozki przeznaczone do Softaila. Zwlaszcza ze tego
    jest mnostwo i o niebo lepiej wykonane niz ta wloszczyzna.

    BTW. Cos te "Choppers Polska" tak na wyrost zapodane skoro masz problem
    z takimi blachostkami ;)

  • 6. Data: 2010-02-11 13:55:00
    Od: choppers_polska <c...@o...pl>

    > Duzo latwiej dorobic adaptery i zamontowac, jak bialy czlowiek, porzadne
    > frezowane z alu podnozki przeznaczone do Softaila. Zwlaszcza ze tego
    > jest mnostwo i o niebo lepiej wykonane niz ta wloszczyzna.

    Czy łątwo jest cos takiego zaadoptowac do RS?

    http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2000-2009-SOFTAIL-BLA
    CK-OUTLAW-FORWARD-CONTROLS-HARLEY_W0QQcmdZViewItemQQ
    hashZitem5885be6b70QQitemZ380200971120QQptZMotorcycl
    esQ5fPartsQ5fAccessories

    > BTW. Cos te "Choppers Polska" tak na wyrost zapodane skoro masz problem
    > z takimi blachostkami ;)

    Daruj sobie docinki...

  • 7. Data: 2010-02-11 19:25:45
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-02-11 14:55, choppers_polska pisze:

> [...]
    CK-OUTLAW-FORWARD-CONTROLS-HARLEY_W0QQcmdZViewItemQQ
    hashZitem5885be6b70QQitemZ380200971120QQptZMotorcycl

    Tak, latwo. Wystarczy dorobic odpowiednie adaptery. Jireh metric ma
    nawet cos takiego w ofercie.

    > Daruj sobie docinki...

    Dlaczego ? Nazwa zobowiazuje :)