  • Data: 2018-11-18 19:40:15
    Temat: Re: Android 7 - czym nagrywać rozmowy?
    Od: Krystek <s...@k...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-11-17 11:02, Trybun pisze:

    > Co mogę polecić to dobre sprawdzenie czy faktycznie Samsung zablokował
    > tą funkcje, bo w sumie po co miałby to robić?

    Jeszcze nie przekopiowałem kontaktów i nie przełożyłem karty SIM do
    niego z Lumii. Kontakty przetransferowałem poprzez konto Microsoft. Gdy
    już je wgram na telefon to potem będę próbował też przekopiować
    wiadomości SMS/MMS. Znalazłem poradnik -
    <https://medium.com/@leonardocezarychisciuc/import-s
    ms-mms-group-messages-from-windows-phone-to-android-
    daf53440d485>

    > Mam tu na stole trzy telefony i w każdym jest opcja nagrywania. Klik na
    > ikonę słuchawki, klik na wybrany kontakt i wyskakuje okno z szeregiem
    > opcji do wyboru, miedzy innymi nagrywanie rozmowy.

    Na pewno to sprawdzę. Dzięki.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/