  • 11. Data: 2011-04-21 21:01:23
    Temat: Re: Android jeszcze raz :-)
    Od: "Lelek@" <r...@i...iw>

    "Michoo" <m...@v...pl> wrote in message
    news:ioq5cm$bqo$1@news.onet.pl...

    http://developer.android.com/reference/android/os/Me
    moryFile.html

    Nie ma tej funkcji w ogóle dla plików w Memory

    Muszę mieć deskryptor do mf0 i mf1 bo nie mam co funkcji API wsadzić w mordę
    :-) A nie moge pisać do sdcard bo ją zabiję i za wolno.

    SDCARD to jedno z niewielu miejsc gdzie mam uprawnienia. Te głupawe funkcje
    chcą działać na plikach, strumieniach i protokołach bez wnikania w
    szczegóły.
    Czujesz problem? Muszę mieć dwa bufory i posać do nich na zmianę żeby nie
    tracic danych, bo do bajtów tam nie ma dostepu.

  • 12. Data: 2011-04-21 21:04:59
    Od: "Lelek@" <r...@i...iw>

    "Michoo" <m...@v...pl> wrote in message

    Prawdopodobmie MemoryFile to coś innego niż File

    I do MemoryFile powinien być MemoryFileDescriptor, którego nie ma.
    A my chcemy użyć FileDescriptor do Memory.
    Teraz trzeba jakoś naokoło przejść z MemoryFile do FileDescriptor ale
    funkcji bezpośrednio konwertujących nie ma.

  • 13. Data: 2011-04-21 21:21:00
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 21.04.2011 23:04, Lelek@ pisze:

    > "Michoo" <m...@v...pl> wrote in message
    >
    > Prawdopodobmie MemoryFile to coś innego niż File
    Wygląda na to, że masz bardzo starego androida:
    http://www.androidjavadoc.com/2.3/android/os/MemoryF
    ile.html

    Michoo

  • 14. Data: 2011-04-21 21:22:39
    Od: "Lelek@" <r...@i...iw>

    > Wygląda na to, że masz bardzo starego androida:
    > http://www.androidjavadoc.com/2.3/android/os/MemoryF
    ile.html

    Ale nie moge pisać softu na system, którego nawet jeszcze nie ma w
    telefonach. 2.3 jest sporadycznie, a sprzedanych tabletów ze starszymi
    miliony

  • 15. Data: 2011-04-21 21:24:56
    Od: "Lelek@" <r...@i...iw>

    "Michoo" <m...@v...pl> wrote in message

    Ja to widziałem ale nie wiem co zrobić żeby to obejść. Musi to działać od
    Androida 1.6

  • 16. Data: 2011-04-21 23:25:45
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 21 Apr 2011 23:22:39 +0200, Lelek@ wrote:
    ile.html

    >Ale nie moge pisać softu na system, którego nawet jeszcze nie ma w
    >telefonach. 2.3 jest sporadycznie, a sprzedanych tabletów ze starszymi
    >miliony

    Zanim napiszesz, to proporcje moga sie zmienic :-)

    Tylko wy nadal nie czytacie dokumentacji

    "getFileDescriptor ...
    Gets a FileDescriptor for the memory file. Note that this file
    descriptor is only safe to pass to #MemoryFile(FileDescriptor,int)).
    It should not be used with file descriptor operations that expect a
    file descriptor for a normal file. ..."

    J.

  • 17. Data: 2011-04-21 23:35:50
    Od: "Lelek@" <r...@i...iw>

> [...]
    > descriptor is only safe to pass to #MemoryFile(FileDescriptor,int)).
    > It should not be used with file descriptor operations that expect a

    Ale to nie zmienia faktu, że poniżej 2.3 go nie ma :-(
    Trzeba jakoś przejść przez
    AssetFileDescriptor

    i temu podobne. Nie wiem na razie do czego one są :-)

  • 18. Data: 2011-04-22 06:01:07
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 22 Apr 2011 01:35:50 +0200, Lelek@ wrote:

    >Ale to nie zmienia faktu, że poniżej 2.3 go nie ma :-(

    Ja sie na Androidzie kompletnie nie znam, ale tu sie pojawia juz w
    2008r. Chyba ze to propozycja na przyszlosc.
    http://www.devdaily.com/java/jwarehouse/android/core
    /java/android/os/MemoryFile.java.shtml

    Ja sie dalej nie znam - ale jesli to taki obiektowy system, to moze
    mozesz napisac wlasna klase z potrzebnymi metodami ?

    J.

  • 19. Data: 2011-04-22 07:49:54
    Od: Zakarm <t...@s...com>

    W dniu 2011-04-21 22:39, Lelek@ pisze:

    > "Michoo" <m...@v...pl> wrote in message

    > Jeszcze raz:
    >
    > Jest sobie fakaś funkcja API nazwijmy ją setFoo("/scdard/lol.bin")
    > I pięknie zapisuje do external memory. Ale robi to bardzo wolno i boję
    > się że po milionach zapisów załatwię telefon.
    >
    > Chcę te kilka plików zadeklarować w RAM-ie jako MemoryFile.
    >
    > A temu tak chcę zrobić, bo inne funkcje chcą tworzyć pliki i nie
    > potrafia pisać do buforów, tablic.
    > Muszę te pliki buforowe zapisywać i czytać kilka razy na sekundę.

    Obawiam sie ze jesli piszesz do NAND'a to zalatwisz ja po kilku
    tysiacach zapisow.
    A android to przeciez LINUX

  • 20. Data: 2011-04-22 11:52:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lelek@" <r...@i...iw> napisał w wiadomości
    > Wiadomo, że telefony i tablety mają system plików w NAND flashu,
    > a ja muszę pisać sobie do tymczasowego pliku miliony razy.
    > Nie mam zielonego pojęcia co taki Android robi gdy widzi takie
    > zapisy i jak planuje to keszować.
    > Jest to też wolne. Plik mi nie jest do szczęścia potrzebny po
    > wielomilionowym używaniu go.

    Czyli to ma byc taki tymczasowy plik do uzycia przez niektore
    funkcje/programy ?
    I one tam sobie cos zapisza, wkrotce potem odczytaja, a potem znow
    zapisza i na koncu to nikomu nie bedzie potrzebne ?

    Ja sie tam na Androidzie nie znam - ale czy nie da rady
    skonfigurowac jakiegos malego ramdysku ?

    J.