  • 1. Data: 2012-10-01 14:51:24
    Temat: Android - wyciszenie dzwiekow aparatu foto
    Od: atm <...@v...pl>

    We wczesniejszych wersjach systemu na SGS2 nie bylo problemu z durnym
    dzwiekiem migawki - mozna bylo to odhaczyc w preferencjach aparatu.
    Jednak niedawno sie to zmienilo i nie da sie juz zastosowac tej metody.
    Sa patenty zwiazane z rootowaniem, ale nie chce mi sie tego robic z
    powodu czegos tak banalnego.
    Mozna oczywiscie przed kazdym wlaczeniem aparatu zrobic systemowe
    wyciszenie dzwieku, zas po zrobieniu zdjec dzwiek ponownie wlaczyc. Jest
    to jednak dosc uciazliwe i trzeba o tym pamietac.
    Rozwiazaniem jest zastosowanie progrmu Tasker. Pozwala on stworzyc
    zadanie, ktore zautomatyzuje ten proces. Po tapnieciu Aparatu dzwiek
    jest automatycznie wylaczany zas zaraz po zamknieciu aplikacji wlaczany.
    To tylko jedno zastosowanie Taskera, jest ich znacznie wiecej:
    http://tasker.wikidot.com/profile-index
    http://tasker.dinglisch.net/userguide/en/help/ah_ind
    ex.html

    Tu opis jak przy pomocy Taskera wyciszyc aparat:
    http://forums.androidcentral.com/htc-evo-4g-lte/1768
    14-here-how-turn-camera-shutter-sound-off.html#post1
    817796

  • 2. Data: 2012-10-01 15:14:37
    Temat: Re: Android - wyciszenie dzwiekow aparatu foto
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2012-10-01 14:51, atm pisze:
    > We wczesniejszych wersjach systemu na SGS2 nie bylo problemu z durnym
    > dzwiekiem migawki -

    Jestem pod wrażeniem ;-)
    Kilka late temu walczyłem z takimi problemami w starych szrotowych
    telefonach. Podmieniało się pliki, łamało zabezpieczenia.
    A tu proszę. W takim konfigurowalnym wspaniałym systemie...
    U mnie w zabytkowym symbianowym Satio jest 5 opcji do wyboru w tym jedna
    OFF :-)

  • 3. Data: 2012-10-01 15:19:08
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    atm nabazgral(a):

    > We wczesniejszych wersjach systemu na SGS2 nie bylo problemu z durnym
    > dzwiekiem migawki - mozna bylo to odhaczyc w preferencjach aparatu.

    No popatrz .. w HTC dalej jest taka opcja ... ach ten Samsung pewnie nie ma
    licencji na oglos PIP.

    --
    www.bezwypadkowy.net - Sprawdz historie auta i zobacz czy nie bylo wrakiem.
    www.automo.pl - Sprawdz VIN, wyposazenie, przebieg, historie wypadkowa.

  • 4. Data: 2012-10-01 15:40:49
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-10-01 15:19, Chris wrote:
    > atm nabazgral(a):

    > No popatrz .. w HTC dalej jest taka opcja ... ach ten Samsung pewnie
    > nie ma licencji na oglos PIP.

    Panowie, spokojnie z takimi komentarzami bo zaraz sie dowiecie, ze w
    jedynym slusznym i niezawodnym systemie nie tylko sa rozne dzwieki ale
    tez smaki i zapachy ;]

  • 5. Data: 2012-10-01 18:29:17
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Panowie, spokojnie z takimi komentarzami bo zaraz sie dowiecie, ze w
    > jedynym slusznym i niezawodnym systemie nie tylko sa rozne dzwieki ale
    > tez smaki i zapachy ;]

    No tak, a odnośnie dźwięku - wystarczy wyciszyć telefon i dźwięku ni ma,
    co z tego że się nikt nie dodzwoni! kurna.

    Potwierdzam w HTC jest taka opcja.

    Irek.N.

  • 6. Data: 2012-10-01 18:48:39
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-10-01 18:29, Irek N. wrote:

    > No tak, a odnośnie dźwięku - wystarczy wyciszyć telefon i dźwięku ni ma,
    > co z tego że się nikt nie dodzwoni! kurna.
    >
    > Potwierdzam w HTC jest taka opcja.
    >
    > Irek.N.

    Tak, wyzej wspomnialem ze mozna recznie wyciszyc dzwiek, chodzi raczej o
    to aby calosc odbywala sie automatycznie.
    Zarowno w N8 jak i Defy moge bez problemu wyciszyc dzwiek "migawki",
    Samsung natoamist zrobil taka mala "niespodzianke" uzytkownikom...
    dobrze, ze nie dali zdigitalizowanego "cheese - Samsung". To bylby
    dopiero czad, prawie tak dobry jak "sent for iphone" ;]

  • 7. Data: 2012-10-01 19:28:52
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "z" <z...@u...pl> wrote in message news:k4c4vs$1ol$1@news.task.gda.pl...
> [...]
    > A tu proszę. W takim konfigurowalnym wspaniałym systemie...
    > U mnie w zabytkowym symbianowym Satio jest 5 opcji do wyboru w tym jedna OFF

    tyle ze tu i tam (usa i japonia chyba) robienie zdjec bez dzwieku
    jest nielegalne a nie kazdemu producentowi chce sie (badz pamieta aby)
    takie pierdoly w sofcie zmieniac dla innych krajow

  • 8. Data: 2012-10-28 19:44:08
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > A tu proszę. W takim konfigurowalnym wspaniałym systemie...
    > U mnie w zabytkowym symbianowym Satio jest 5 opcji do wyboru

    Wstyd...
    Nie dziwota że normalni ludzie lubią normalnego iOS w iPhone.

  • 9. Data: 2012-10-28 19:46:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> wrote in message
    > "z" <z...@u...pl> wrote in message
    >

    > tyle ze tu i tam (usa i japonia chyba) robienie zdjec bez dzwieku
    > jest nielegalne

    Że co proszę? Od 14 lat mieszkam w USA i pierwsze słyszę...
    Skąd wziąłeś pomysł że robienie zdjęć bez dzwięku jest nielegalne?
    Które prawo tego zabrania w USA?
    I jaka jest minimalna wymagana głośność w przypadku możliwości ściszania?

    > a nie kazdemu producentowi chce sie (badz pamieta aby)
    > takie pierdoly w sofcie zmieniac dla innych krajow

    Producent który dba o wrażenia jakie klient ma z używania produktu
    takie "pierdoły" będzie uważał za bardzo ważną rzecz...

  • 10. Data: 2012-11-25 15:39:18
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

> [...]
    > Które prawo tego zabrania w USA?
    > I jaka jest minimalna wymagana głośność w przypadku możliwości ściszania?

    o japonii i kilku stanach usa czytalem dawno temu kiedy szukalem informacji
    o legalnosci nagrywania rozmow, ale nie upieram sie i paragrafow szukal nie bede

    korea poludniowa ma zamiar isc w slady japonii, a w arabii saudyjskiej nie
    mozna (bylo?) sprzedawac telefonow z aparatem wogole

    nie upieram sie co do stanow