  • 1. Data: 2013-01-21 19:37:53
    Temat: Ankieta do pracy inżynierskiej
    Od: gitpfumfel <gitpfumfel@_NOSPAM_tlen.pl>

    Witam wszystkich użytkowników forum. Proszę o zabranie głosu w sprawie
    motocykli dla osób niepełnosprawnych. Jakie wymagania wg Was powinno
    spełniać urządzenie umożliwiające ww osobom jazdę?

    dziękuję za wszelką pomoc

  • 2. Data: 2013-01-21 22:36:55
    Temat: Re: Ankieta do pracy inżynierskiej
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "gitpfumfel" <gitpfumfel@_NOSPAM_tlen.pl> napisał w wiadomości

    > motocykli dla osób niepełnosprawnych. Jakie wymagania wg Was powinno
    > spełniać urządzenie umożliwiające ww osobom jazdę?

    idealny jest Simson Duo

  • 3. Data: 2013-01-22 08:26:15
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "gitpfumfel" <gitpfumfel@_NOSPAM_tlen.pl> napisał

    > Jakie wymagania wg Was powinno spełniać urządzenie umożliwiające ww osobom
    > jazdę?

    Nie przyszlo Ci do glowy, ze sa rozne rodzaje
    niepelnosprawnosci? Zmien temat, bo ten jest wyraznie za
    trudny.
    Scigacz kurwa....

    --
    Hinek

  • 4. Data: 2013-01-22 11:11:32
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-01-22, Hinek <h...@a...pl.invalid> wrote:

    > Nie przyszlo Ci do glowy, ze sa rozne rodzaje
    > niepelnosprawnosci? Zmien temat, bo ten jest wyraznie za
    > trudny.

    No i wyjdzie, ze slepemu pomoga boczne kolka.

    > Scigacz kurwa....

    Ale sikacz to wspaniale urzadzenie pozwalajace niepelnosprawnym umyslowo
    pisacn a usenet.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2013-01-22 14:45:37
    Od: "Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal" <M...@w...pl>

    Użytkownik "gitpfumfel" <gitpfumfel@_NOSPAM_tlen.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
    > Witam wszystkich użytkowników forum. Proszę o zabranie głosu w sprawie
    > motocykli dla osób niepełnosprawnych. Jakie wymagania wg Was powinno
    > spełniać urządzenie umożliwiające ww osobom jazdę?

    Moim zdaniem, wyśrubowane.

    --
    Miranda

  • 6. Data: 2013-01-22 18:39:17
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

> [...]
    > motocykli dla osób niepełnosprawnych. Jakie wymagania wg Was powinno
    > spełniać urządzenie umożliwiające ww osobom jazdę?

    Od dawna spełnia wszystkie wymagania. Przecież wiadomo, że każdy
    motocyklista jest pierdolnięty, więc niepełnosprawny. Normalni ludzie jeżdżą
    samochodami przecież... Czy mi się popierdoliło/niepełnosprawniło?

    --
    Grzybol

  • 7. Data: 2013-01-24 11:26:22
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    "Hinek" <h...@a...pl.invalid> wrote:

    >Nie przyszlo Ci do glowy, ze sa rozne rodzaje
    >niepelnosprawnosci? Zmien temat, bo ten jest wyraznie za
    >trudny.
    >Scigacz kurwa....

    Scigacz nie scigacz, ale wez tez pod uwage, ze to jednak przyszly
    inzynier pisze. Prognozy sa zle.
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 8. Data: 2013-01-24 11:34:42
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-01-24 11:26, Jacot pisze:

    > Scigacz nie scigacz, ale wez tez pod uwage, ze to jednak przyszly
    > inzynier pisze. Prognozy sa zle.

    W ogóle to co to za temat? Inwalida na motocyklu. Z czego tu się
    "inżynierować"? Inżynier to powinien jakiś konkretny projekt wykonać,
    oprzeć się na matematyce, fizyce, porobić eksperymenty.

    A tu proszę: ankieta w internecie i badania gotowe.

    --
    MN

  • 9. Data: 2013-01-24 12:01:12
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 24 Jan 2013 11:26:22 +0100 osobnik zwany Jacot napisał:

    > Scigacz nie scigacz, ale wez tez pod uwage, ze to jednak przyszly
    > inzynier pisze. Prognozy sa zle.

    "Jak pomyslę jacy z nas inżynierowie to się boję do lekarza pójść!" :)

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 10. Data: 2013-01-24 12:03:10
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    "Arbiter" <n...@h...com> wrote:

    >idealny jest Simson Duo

    To juz raczej Velorex bo DUO to byla porazka konstruktorska pod kazdym
    wzgledem, jego jedyna zaleta bylo to ze w ogole byl, kiedy nic nie
    bylo..
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10